וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים שכולים בתביעה אזרחית: "עכבו שחרור הרוצחים"

קובי מנדל

16.10.2011 / 12:20

רון קרמן ויוסי צור שאיבדו את ילדיהם בפיגוע בקו 37 בחיפה, מגישים תביעה אזרחית נגד רוצחי ילדיהם שצפויים להשתחרר בעסקת שליט. "זה הכלי היחיד שנותר בידינו", אמרו

מכשול בדרך לשחרור גלעד שליט? רון קרמן ויוסי צור, שאיבדו את ילדיהם בפיגוע בקו אוטובוס מספר 37 בחיפה, מגישים בשעה זו (ראשון) תביעה אזרחית לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד האחראים לרצח ילדיהם הצפויים להשתחרר בעסקת שליט. קרמן וצור דורשים מבית המשפט להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לאסירים הצפויים להשתחרר, בדרישה לערוך את התביעה בנוכחות הנתבעים.

עסקת גלעד שליט - כותרות אחרונות
משעל: "אי אפשר היה לשחרר את ברגותי וסעדאת"
שירות בתי הסוהר פרסם את רשימת המשוחררים
פעילי ימין פלשו לחצר בית השר נאמן: "הדם על ידיך"

קרמן וצור איבדו את ילדיהם בפיגוע שאירע ב-2003. על מתכנני הפיגוע - מעאד אבו שרח, פאדי ג'עבה ומג'די עמרו - נגזרו מאסרי עולם, וכעת הם צפויים להשתחרר על מנת לאפשר את שחרורו של החייל החטוף בעזה. בית המשפט המחוזי צפוי לדון היום בתביעה שהוגשה באמצעות עורך הדין גלעד גולדשמידט.

קרמן סיפר לוואלה! חדשות על דרישותיהם מבית המשפט: "אנחנו דורשים עיכוב יציאה מהארץ, כיוון שברגע שיברחו מפה לא נוכל למצות את הדין איתם. זה הכלי היחיד שנותר בידינו אחרי שסירסו אותנו מבחינה משפטית. עקבנו אחרי כל ההליך המשפטי ולא היינו בכלל צד בעניין. המדינה תבעה אותם, מערכת המשפט סגרה את אשר סגרה. בזמנו לחמנו קשות שהעונשים יוחמרו והדבר היחיד שנותר לנו ברמה האזרחית זה להגיש את התביעה בתקווה שלא ייתנו להם לעזוב את הארץ".

קרמן סיפר כי מחר הם מתכננים גם לקיים תהלוכה עם דגלים לבנים ללשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. התהלוכה תצא ב-10:30 בבוקר מאנדרטת חללי הטרור בירושלים לכיוון משרדו של נתניהו. "אנו מנהלים את המאבק הזה ומהווים פה להרבה אנשים שלא נעים להם לצאת ולהגיד את אשר על ליבם ואני מקווה שלא נצטרך להגיד: 'אמרנו לכם'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully