וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב ובו בת 5 מישראל נגנב בגדה, לילדה שלום

יהושע בריינר

9.8.2011 / 19:10

רכב ישראלי ובו ילדה בת 5 נגנב היום בגוש עציון כשאבי הילדה עצר את הרכב בצד הדרך. כעבור זמן קצר נמצאה הילדה בשולי כביש על ידי שוטר פלסטיני - שהעביר אותה לידי כוחות צה"ל

סוף טוב, הכל טוב: רכב ישראלי ובו ילדה בת 5 נגנב היום (שלישי) סמוך ליישוב אלעזר שבגוש עציון. כעבור זמן קצר מצא שוטר פלסטיני את הילדה בצד הדרך, סמוך לכפר אל-ערוב שבאזור גוש עציון והעביר אותה לידי כוחות צה"ל בצומת הגוש. בהמשך, נמצא גם הרכב הגנוב כשהוא נטוש.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אביה של הילדה, תושב ההתנחלות ראש צורים, נסע ברכב, כשלפתע עצר בצד הדרך, ככל הנראה לאחר שחשב כי חפץ של בתו הושלך מהחלון. מיד עם יציאתו, נכנס לרכב גנב פלסטיני שהחל בנסיעה לכיוון חברון, כשהילדה עדיין במכונית.

כוחות צבא ומשטרה גדולים פתחו במרדף אחר הרכב והגנבים במטרה לאתר את הילדה. כעבור דקות איתר השוטר הפלסטיני את הילדה בצד הדרך, העביר אותה לידי כוחות צה"ל ונלקח לתחקור. בהמשך נמצא גם הרכב כשהוא נטוש ליד הכפר הפלסטיני חלחול, הסמוך לחברון. ככל הנראה, הגנב נמלט לתוך כפר פלסטיני אחר.

קצין הביטחון של גוש עציון, פינצ'י הרשלר, סיפר כי האב היה מאוד לחוץ בזמן האירוע וסייע לשוטרים בחיפושים. כעבור זמן קצר הובאה הילדה אליהם כשהיא בוכה - וכשראתה את אביה חייכה ונרגעה. "זה זמן שאנחנו קוראים לתושבים לא להשאיר את הרכב מונע כשאינם בתוכו, אפילו לא לשנייה אחת", אמר הרשלר. "מכת הגניבות בגוש עציון בתקופה האחרונה רק הולכת וגוברת, ועל האנשים לנקוט משנה זהירות. הדרמה היום הסתיימה עם חיוך כעבור זמן קצר, אבל מכת הגניבות גדלה".

לקריאה נוספת
מתנחלים לראש הכפר: החזר רכב שנגנב או שננקום
אישום: פלסטיני גנב רכבי מטיילים במדבר יהודה

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully