וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר אנס ילדה מוגבלת בבית קפה בי-ם

איילה חננאל

14.2.2011 / 14:29

תושב י-ם בן 20 נעצר בחשד שאנס קטינה בעלת צרכים מיוחדים בחדר מדרגות של בניין בעיר. אח"כ גרר אותה הצעיר ואנס אותה בשנית בסניף סמוך של רשת "ארומה". הצעיר מכחיש החשדות

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

הותר לפרסום: נסים פינס זדה, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו נעצר ביום רביעי האחרון בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים בילדה הסובלת מתסמונת דאון, ובניסיון לאנוס קטינה נוספת בעיר. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בחמישה ימים. בעת הדיון בהארכת המעצר מלמל זדה: "אני חולה נפש".

לדברי המשטרה, לפני כעשרה ימים הושארה ילדה בת 12 הסובלת מתסמונת דאון מחוץ לבית כנסת בעיר שעה שאביה נכנס למקום על מנת להתפלל. אז על פי החשד, הבחין בה החשוד, לקח אותה למעבר חנויות בין שני רחובות, דחף אותה לקומת הכניסה של בניין ברחוב ושם אנס אותה. לדברי המשטרה, שני מנקים הפריעו לזדה בעת ביצוע המעשה, והוא נמלט עם הילדה לסניף סמוך של רשת בתי הקפה "ארומה". הוא נכנס עמה לשירותים במקום שם אנס אותה בשנית. משהתמהמה במקום, הוא עורר את חשדם של העובדים שדפקו על הדלת. החשוד פתח את הדלת, ניסה לגרור עמו את הילדה אך לבסוף נמלט מהמקום.

בעקבות המקרה, הוקם בתחנת לב הבירה צות חקירה מיוחד בראשותו של פקד ידידיה יעקב. במהלך החקירה, סרקו השוטרים את סרטי מצלמות האבטחה של בית הקפה והאזור הקרוב אליו, והצליחו לאתר בהם תיעוד של זדה כאשר הוא מנסה לגרור את הילדה לבית הקפה ונמלט מהמקום.

תמונתו של החשוד פורסמה בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ. ביום רביעי האחרון התקבלה קריאה במוקד משטרת ירושלים אודות צעיר המנסה לגרור ילדה ולבצע בה מעשים מגונים. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את זדה שהובא לחקירה, וזוהה במסדר זיהוי כמי שאחראי לאונס הקטינה בבית הקפה.

בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד היום, והיום, כאמור הוא הוארך בשנית. לדברי המשטרה, כעת נבדק החשד כי זדה היה מעורב במקרים נוספים של מעשים מגונים והטרדות מיניות של קטינים באזור ירושלים.

מרשת בתי הקפה נמסר כי "ארומה ישראל וזכייני הרשת דואגים לשלומם וביטחונם של הלקוחות בסניף באמצעות מערכת מצלמות במעגל סגור והדרכת העובדים. ביום שישי, ה-4 בנובמבר, בשעת בוקר מוקדמת, דיווח עובד הסניף לזכיין אבי אלמוג על אירוע חריג בו זוג נכנס לשירותים יחדיו. הזכיין הפנה על כך את תשומת לב המשטרה, ואף נעל את דלת השירותים על מנת למנוע פגיעה בראיות. כל האירועים בסניף מתועדים בצילומים שנמסרו למשטרה, והם שאפשרו את תפיסת החשוד. החשוד התחיל לברוח והזכיין רדף אחריו, אך לא הצליח לתפוס אותו. ארומה תמשיך להשקיע את כל המאמצים לשמירה על ביטחונים של לקוחותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully