וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מחבלים נהרגו לאחר שהסתננו מעזה

רמי שני, יהושע בריינר וניר יהב

1.6.2010 / 8:58

כוחות צה"ל זיהו הבוקר פלסטינים שהסתננו לישראל מרצועת עזה סמוך לכיסופים. מצה"ל נמסר כי שני המחבלים נורו ונהרגו בחילופי האש. פלסטינים מדווחים כי טנקים ישראלים נכנסו לתוך הרצועה, וירו פגזים לעבר שטחים חקלאיים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל)

חילופי אש התנהלו הבוקר (שלישי) באזור כיסופים שבגבול רצועת עזה. בעקבות חשש לחדירת מסתננים מהרצועה הוכרזה במספר יישובים במועצה האזורית אשכול שבמערב הנגב והתושבים בארבעה קיבוצים סמוכים התבקשו להישאר בבתיהם. כמו כן, הילדים ביישובים אלו לא יצאו הבוקר ללימודים.

מצה"ל נמסר כי זוהו מחבלים פלסטינים שהצליחו להסתנן לישראל ובמהלך חילופי האש עימם נורו ונהרגו שני מחבלים. לאחר פעולת צה"ל הוסרה הכוננות ביישובים הסמוכים. מפקד פיקוד דרום, האלוף יואב גלנט ומפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אייל אייזנברג הגיעו למקום האירוע וביצעו תחקיר ראשוני עם הכוחות. השניים שיבחו את הלוחמים על פעילותם המבצעית באירוע וחתירתם למגע.

מקורות פלסטינים דיווחו כי כוחות צה"ל פעלו ממזרח לעיר חאן יונס בדרום רצועת עזה. עדי ראייה פלסטינים דיווחו כי מספר טנקים נכנסו לעומק של 100 מטר בתוך הרצועה, והחלו לירות אש ופגזים לעבר שטחים חקלאיים במקום. לא דווח על נפגעים בתקרית הזו.

במקביל נטל אחד הפלגים של הזרוע הצבאית של פתח - הגדודים על שם עימאד מורנייה - אחריות על ירי שתי רקטות לעבר שדרות הלילה ורקטה נוספת לעבר כיסופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully