וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: האופוזיציה חוסמת כבישים לבנגקוק

מתנגדי הממשלה בתאילנד מנסים למנוע כניסת כוחות תגבור משטרתיים לעיר הבירה. במקביל, תומכי הממשלה הודיעו כי הם יפעלו בעצמם נגד האופוזיציה אם רה"מ לא יביא לסיום המשבר במדינה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

אנשי ארגון "החולצות האדומות" בתאילנד הקימו היום (שני) מחסומים בדרכים המובילות לבנגקוק כדי למנוע מכוחות תגבור משטרתיים להגיע לעיר הבירה. אנשי הארגון מקיימים פעולות מחאה בבנגקוק מאז 14 במרץ בדרישה לפזר את הפרלמנט ולקיים בחירות חדשות.

אתמול שוב דחה ראש הממשלה אבהיסיט את דרישותיהם והורה לצבא לפנות את המאחז שבנו באזור המסחרי של בנגקוק. בתגובה, הבטיחו המפגינים להמשיך בהפגנות שלהם באזור ראצ'פראסונג, ביצרו את המחנה שלהם, וקראו לתומכיהם בצפון המדינה לחסום את תנועת כוחות המשטרה. אמש נפצעו 11 בני אדם מרימונים שהושלכו לעבר בית ראש הממשלה לשעבר באנהרן סילפה-ארצ'ה, בן בריתו של ראש הממשלה הנוכחי.

כתוצאה מהמשבר הפוליטי, קרא היום ארגון "החולצות הצהובות", התומך בממשלת תאילנד, להכריז על משטר צבאי כדי להביא לסיום ההפגנות ההמוניות בבנגקוק. הם אף מאיימים לנקוט בפעולות "להגנת המדינה" אם הרשויות לא יתמודדו עם המפגינים.

קולם של תומכי הממשלה כמעט אינו נשמע במהלך ההפגנות ההמוניות של "החולצות האדומות", אך כעת גובר החשש מעימות בין שני הארגונים היריבים."ראש הממשלה יודע היטב שבמצב הנוכחי נחוצים צעדים צבאיים מפני שקשה לפתור זאת באמצעות הפוליטיקה", אמר דובר "הצהובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully