וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק ללוחמי גולני: הצד השני ישלם את המחיר

רמי שני

29.3.2010 / 9:32

שר הביטחון נפגש בבסיס צה"ל בכיסופים עם לוחמי גולני שאיבדו בסוף השבוע שניים מחבריהם. "גם הצד השני שילם את המחיר והוא ימשיך לשלם את המחיר אם ינסה לערער את שיווי המשקל"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: עידן גוראל)

שר הביטחון אהוד ברק, נפגש הבוקר (שני) בבסיס צה"ל בכיסופים עם לוחמי חטיבת גולני שאיבדו בסוף השבוע שניים מחבריהם, רב סרן אלירז פרץ וסמל ראשון אילן סביאטקובסקי בתקרית הירי עם מחבלים פלסטינים ברצועת עזה.

ברק אמר לחיילים כי "האירוע שהתרחש הוא חלק מהמבחנים שבעזרתם מעוצבת ההגנה על אזרחי המדינה ויישובי עוטף עזה. מדובר באירוע כואב מאוד. אני עוד זוכר את הימים שלי כמפקד שבהם נפגעים לידך חלק מהחברים הכי טובים, ואנחנו מבינים שאי אפשר להחזיר אותם לחיים. הם נהרגו בזמן ביצוע משימות".

עוד אמר ברק כי "צה"ל קיים ופועל ואתם בתוכו כדי להגן על הגבול ואזרחי המדינה לקבוע מחיר למי שמנסה להתנכל לישראל. אנחנו בפתח ערב סדר פסח, חג החירות. גם הצד השני שילם את המחיר והוא ימשיך לשלם את המחיר אם הוא ינסה לערער את שיווי המשקל. הגעתי לכאן כדי לומר לכם שמדינת ישראל ואזרחי המדינה סומכים עליכם".

אתמול ביקר אשכנזי באזור התקרית. הרמטכ"ל שמע את עיקרי התחקיר והלקחים מהאירוע עד כה וערך תצפית על האזור. במהלך הביקור ערך הרמטכ"ל שיחה עם מפקדי וחיילי גדוד "ברק" של חטיבת גולני, שאיבדו באירוע ביום שישי את סגן מפקד הגדוד ואת חברם לגדוד. הרמטכ"ל אמר ללוחמים כי "אתם מהווים את החומה בין המחבלים ליישובים. ייתכנו אירועים נוספים, אליהם יש להיערך".

הרמטכ"ל ציין, כי הוא מעריך את העבודה הרבה שעשה הגדוד במהלך שהותו בגבול עזה וכי הוא "סומך על הלוחמים במאת האחוזים שימשיכו לבצע את תפקידם נאמנה". הרמטכ"ל הוסיף, כי הוא ביקר ביישובי עוטף עזה ושמע מהתושבים על הרגשת הביטחון שלהם, וטען כי התחושה הזו נזקפת לזכות לוחמי חטיבת גולני. בהמשך היום צפוי אשכנזי להיפגש עם חיילים בודדים שיעשו את הסדר בכפר הנופש גבעת אולגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully