וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא יחמיץ את הלידה - הוא אסטרונאוט

בזמן שהאסטרונאוט האמריקאי רנדי ברסניק משייט בחלל, אשתו כורעת ללדת את בתם הראשונה. ההיריון, בשונה מהטיסה לחלל, לא היה מתוכנן שכן הרופאים קבעו שהזוג לא יוכל להביא ילדים לעולם

עמיתיו של אסטרונאוט מעבורת החלל אטלנטיס רנדי ברסניק סולחים לו על כך שאינו מרוכז בעבודתו – אשתו צפויה ללדת את התינוקת הראשונה של הזוג. "הוא וודאי רוצה להיות לצד אשתו בלידת ביתם אבל התזמון הוא הכול", אמר טייס החלל בארי ווילמור בראיון שהעניק היום מהמעבורת השטה בחלל. "הוא כאן ואשתו רבקה שם, והוא ינסה להפיק את המיטב מכך", הוסיף ווילמור.

ווילמור סיפר כי ברסניק "מרגיש טוב" ושהוא בקשר רציף עם אשתו. "הוא נרגש מכך", אמר ווילמור, "וגם אנחנו. זה ממש נפלא לחלוק איתו את החוויה הזאת בסביבה המיוחדת הזו". בראיון לרשת ABC לפני ההמראה סיפר ברסניק כי ההיריון הגיע בהפתעה שכן הרופאים אמרו להם שלא יוכלו להביא ילדים לעולם. בשנה שעברה אימצו הזוג ילד מאוקראינה ושלושה חודשים לאחר האימוץ נודע לרבקה כי היא בהיריון.

ברנסיק, ווילמור וארבעה אסטרונאוטים נוספים המריאו ביום שני השבוע לחלל למשימה בת 11 ימים בה הובילו חלקי חילוף לתחנת החלל הבינלאומית. בסוכנות החלל האמריקאית מצפים להעביר ציוד שיספיק לחמש עד עשר שנים לתחנת החלל וזאת מאחר שמעבורות החלל האמריקאיות יפסיקו לצאת למשימות בשנה הבאה.

לאחר הפסקת הטיסות האמריקאיות, מעבורות חלל רוסיות, יפניות ואירופאיות צפויות ליטול על עצמן את משימת תחזוקת תחנת החלל, ואנשי הצוות יטוסו אליה באמצעות חלליות "סויוז" רוסיות. ברסניק וחבריו במעבורת העבירו היום ציוד נוסף לתחנת החלל לאחר שעגנו בה אמש, והם מתכוננים ל"הליכת החלל" השנייה, שתבוצע מחר. ברסניק, שזו לו הטיסה הראשונה לחלל, יוביל את מייקל פורמן בהליכת החלל מחר במהלכה יתקינו האסטרונאוטים אנטנות ומתקן אחסון על גבי תחנת החלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully