וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פועל ברחבי הרצועה: פירי מנהרות נוספים נחשפו

24.7.2014 / 12:09

כוח של חטיבת גולני חשף פיר בשכונת שג'אעיה ובצפון הרצועה זיהה כוח של הנדסה קרבית מספר חשודים כשהם יוצאים מפיר אחר. מערך רקטות הופצץ באזור נמל התעופה הישן בעזה

צילום מסך

צה"ל פעל הבוקר (חמישי) ברחבי הרצועה, ביומה השביעי של הפעולה הקרקעית. כוח של חטיבת גולני חשף פיר מנהרה נוסף בשכונת שג'אעיה שבעיר עזה. בצפון הרצועה זיהה כוח של הנדסה קרבית מספר חשודים כשהם יוצאים מפיר של מנהרה. חיל האוויר תקף את החשודים וזיהה פגיעה. כוח צנחנים ביצע ירי מרגמות לעבר מספר חשודים בבית חאנון. שני מחבלים נהרגו בפעולה. כוח של חיל התותחנים ירה ארטילריה במחנה הפליטים אל בוריג'. מערך רקטות הופצץ באזור נמל התעופה הישן בעזה, בכארם אבו סאלם.

מבצע ”צוק איתן” | היום ה-17: עדכונים שוטפים
לבני לוואלה!: הסכם הפסקת אש - לא עם חמאס
אחרי בוקר שקט: מטח שוגר לעבר המרכז והשרון
משפחות נעדרים על אורון שאול: ”לא לאבד תקווה”

כוחות צה"ל הבוקר, יולי 2014. יותם רונן
עשן מיתמר מעל עזה, הבוקר/יותם רונן

גורם צבאי בכיר מסר כי במהלך הלילה חיסל צה"ל למעלה מ-15 מחבלים וביצע 120 תקיפות ברצועת עזה. לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל באותן פעולות. עד לשעות הבוקר הותקפו 3,300 יעדי טרור ברצועה.

שר המדע יעקב פרי אמר הבוקר במשדר וואלה! חדשות כי יידרשו לצה"ל "ארבעה או חמישה ימים לנקות את המנהרות ברצועה" והבהיר: "אני אומר באחריות שיומיים לא יספיקו, ואני גם לא בטוח ששבועיים". לדבריו, תוכל להיות הפסקת אש הומניטרית, אולי היא תהיה מוגבלת בזמן. "ישנו כל הזמן למעלה 'איום' של הפסקת אש. אני אומר באחריות רבה – בכל קונפיגורציה של הפסקת לחימה, צה"ל יסיים את הטיהור והפיצוץ של אותן מנהרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משפחה בעזה נמלטת מתקיפה אווירית של ישראל. AP
משפחה בעזה נמלטת במהלך תקיפת חיל האוויר ברצועה/AP

מצדו השני של הגבול היה בוקר שקט באופן יחסי, לאחר שמשעות הערב אתמול שוגרו רקטות בודדות לעבר ישראל. השקט נשבר באזור השעה 11:00, אז נשמעו אזעקות בגוש דן, בשרון ובשפלה. מערכת "כיפת ברזל" יירטה ארבע רקטות בגוש דן. זמן קצר לאחר מכן נשמעה אזעקה נוספת ושתי רקטות יורטו מעל תל אביב. לא דווח על נפגעים או על נזק. בשעות הבוקר המוקדמות התפוצצו שלוש רקטות בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול וחוף אשקלון, מבלי לגרום לנזק או לנפגעים. הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, קיבל אחריות לירי הרקטות. "בשעה 11:00 שיגרנו שני טילי 75-M לעבר נתב"ג", נמסר מהזרוע הצבאית.

כוחות צה"ל הבוקר, יולי 2014. יותם רונן
כוח צה"ל בגבול הרצועה, הבוקר/יותם רונן
הרס ברצועת עזה לאחר תקיפות צה"ל. רויטרס
בית שנפגע בתקיפת צה"ל ברצועה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully