וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר לשעבר נחקר בחשד שקיבל שוחד במהלך כהונתו

16.9.2014 / 9:36

השר לשעבר עוכב לחקירה במשרדי יחידת להב 433 בתום חקירה סמויה שהתנהלה בשנה האחרונה. על פי החשד, הוא הטה מכרזים הנאמדים במיליונים בהיותו שר בממשלה הקודמת. גם חברתו נחקרת

משרדי להב 433. Nana10
באדיבות ערוץ 10, אתר רשמי
השר לשעבר עוכב לחקירה עם כמה חשודים נוספים. משרדי להב 433 בלוד/אתר רשמי, Nana10 באדיבות ערוץ 10

שר לשעבר עוכב לחקירה הבוקר (שלישי) במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה בלוד בחשד לעבירות שוחד ועבירות נוספות. השר לשעבר חשוד כי הטה מכרזים הנאמדים במיליוני שקלים בעת כהונתו כשר בממשלה הקודמת. גם חברתו של השר לשעבר, העוסקת בהפקת אירועים, הובאה לחקירה. זאת בשל החשד שבמסגרת תפקידו פעל השר לשעבר כדי שזו תזכה במכרזים של הפקת אירועים.

היחידה הארצית לחקירות הונאה ניהלה חקירה סמויה נגד השר לשעבר במהלך השנה האחרונה, בעקבות פרסום דוח מבקר המדינה לשנת 2013. בדוח התייחס המבקר יוסף שפירא לאופן התנהלותו של השר לשעבר במכרזים שונים שהיו בתחום אחריותו, ועל פי החשד הטה אותם לטובת מקורביו.

מהמשטרה נמסר כי כמה חשודים נוספים עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בעבירות. כמו כן, נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים והוחרמו מחשבים ומסמכים הרלוונטיים לפרשה.

לפני כמה חודשים הסתבך בפרשת שחיתות שר אחר לשעבר, בנימין בן אליעזר. המשטרה פתחה בחקירה בחשד שבן אליעזר ביצע עבירות מס בשווי מיליונים. החשדות נגדו נחשפו זמן קצר לפני הבחירות לנשיאות, שבהן היה בן אליעזר מועמד מוביל, וזה נאלץ לפרוש מהמרוץ.

עוד סיפורי פלילים ומשפט:
"בעלך מתעסק": המסרונים המטרידים של המורה מבת ים
המשטרה עימתה את הצעירה עם פליט הריאליטי וחברו
"הלם" במשטרת ירושלים מהחשדות נגד הקצין הבכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully