וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התלמידות בבית שמש חרדיות - ולכן לא אכפת מהן"

4.9.2014 / 15:45

שיפי חריטן, עיתונאית חרדית, חושבת שבסערה סביב חומת ההפרדה בבית הספר בבית שמש שכחו את הקורבן האמיתי בפרשה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"רוצחי הילדים, הנלעגים והבזויים מנצלים את החופש הדמוקרטי ואת אהבת האדם של העם שלנו". בת גלים שער, אמו של גיל-עד שער ז"ל, בתגובה לפרטים החדשים בפרשת חטיפת שלושת הנערים שנחשפו היום. במסגרת כתב האישום שהוגש היום נגד חוסאם אל-קוואסמה, פעיל חמאס מחברון שפיקד מרחוק על החטיפה, הותר לפרסום כי קוואסמה גייס 220 אלף שקלים למימון המבצע דרך אחיו, מחמוד, פעיל חמאס מרצועת עזה. הוא סייע לשני החוטפים להסתיר את גופות הנערים בשטח בבעלותו ולאחר מכן סייע לחוטפים להימלט. הפרטים החדשים חושפים את הקשר בין החוטפים לבין הרצועה.

מכורים לגאדג'טים? יממה לאחר שקסדת המציאות המדומה של חברת סמסונג הוצגה בכנס אלקטרוניקה ביתית בברלין - היא נוחתת באולפן המהדורה. השימוש בקסדה אינו תחום רק למשחקי מחשב ומימוש הפנטזיות של הגיימרים: מהדמיות לסטודנטים של ניתוחים מורכבים ועד לסיורים וירטואליים בדירה שאתם רוצים לקנות, הכירו את הגאדג'ט התורן של סמסונג.

איש השבוע: את התואר השבועי מקדישה המהדורה לגולשים שבלעדיהם דאעש היה עוד ארגון טרור קיקיוני ותמונות העירום של ג'ניפר לורנס וקייט אפטון לא היו הופכות לפורנו רך להמונים. המהדורה ממליצה לכם להרים את האף מהסלולרי וללכת למצוא חיים - כאלו שהיו לכם לפני המצאת הסמארטפון.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, בשישי ובשבת ירידה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully