וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת - נתניהו פיטר את דנון: "חסר אחריות"

ראש הממשלה הדיח את סגן שר הביטחון מתפקידו, לאחר שזה ביקר את מדיניותו ב"צוק איתן". "לא ייתכן שיתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה". דנון: "הוא מבטא התרפסות שמאלנית"

צילום: יותם רונן, בני ואינר, קובי אליהו, אביעוז דוד - דוברות ברזילי, רויטרס; עריכה: מתן חדד; קריינות: לירון בארי

ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר אמש (שלישי) את ח"כ דני דנון, מתפקידו כסגן שר הביטחון. "בזמן שממשלת ישראל וצה"ל נמצאים בעיצומה של מערכה צבאית נגד ארגוני הטרור, ופועלים בנחישות לשמור על ביטחון אזרחי המדינה, לא ייתכן שסגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה", נימק נתניהו את החלטתו.

"התבטאויות חמורות אלה מצד סגן שר הביטחון מבטאות חוסר אחריות רבתי, וזאת בפרט נוכח התפקיד שבו הוא נושא". לדברי נתניהו, "הן אף משמשו את ארגון חמאס ככלי ניגוח נגד ממשלת ישראל".

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
הרוג ישראלי ראשון, נתניהו: נרחיב הפעולה נגד חמאס
הקבינט יתכנס ב-21:00: "חזרנו למבצע, חמאס ישלם"
מבצע "צוק איתן", היום השמיני: עדכונים שוטפים

בנימין נתניהו דני דנון. קרדיט אמיל סלמן/בן קלמר, עיבוד תמונה
מתקפה אישית שהסתיימה בפיטורי סגן שר הביטחון. נתניהו ודנון/עיבוד תמונה, קרדיט אמיל סלמן/בן קלמר

"לאור הצהרותיו אלה, המביעות חוסר אמון בממשלה ובעומד בראשה באופן אישי, היה מצופה מסגן שר הביטחון שייטול אחריות על מעשיו - ויתפטר. משלא עשה כן ביוזמתו, החלטתי להעבירו מתפקידו, בהתאם לסמכות הנתונה בידיי", הוסיף נתניהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

דנון משיב: "נתניהו ביטא התרפסות שמאלנית"

דנון הגיב להודעה על פיטוריו ותקף את נתניהו, על כך שהוא מבטא "רפיסות שמאלנית". "ראש הממשלה לא מקבל שיש דעות אחרות בתנועתו. נתניהו התרפס בעבר בפני אבו מאזן ושחרר 78 מחבלים רק למען ישיבה משותפת סביב שולחן המשא ומתן, לא הגיב לרצח שלושת הנערים, והבוקר הסכים להפסקת אש רעה מאוד לישראל", אמר דנון. "על אילו ערכים הוא יוותר בפעם הבאה? אני לא התיישרתי ולא אתיישר עם רוח הרפיסות השמאלנית של ראש הממשלה, ולא אמכור את האידיאולוגיה שלי למען לשכה ונהג", הוסיף.

עוד הוסיף דנון, כי "ההססנות ביציאה לפעולה נתפסה כרפיסות וכחולשה. תנאי הפסקת האש שאושרו הבוקר בתמיכת ראש הממשלה השאירה מיליוני אזרחים בטווח של אלפי טילים מעזה". "אמשיך לפעול על פי ערכי המוסר שלי, ברוח ערכי הליכוד, ולייצג מיליוני יהודים שלא מוכנים למצוא את עצמם בעוד 20 שנה ללא מדינת לאום בטוחה לעם היהודי. אמשיך להבטיח כי הליכוד לא יהפוך לסניף מרצ".

(עדכון ראשון: 20:45)

החלטתו של רה"מ בנימין נתניהו להעביר באופן מידי את ח"כ דני דנון מתפקיד סגן שר הביטחון. יולי 2014. תקשורת רה"מ,
החלטתו של רה"מ בנימין נתניהו להעביר באופן מידי את ח"כ דני דנון מתפקיד סגן שר הביטחון. יולי 2014/תקשורת רה"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully