וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיח חשוד ואדמה הפוכה: כך נמצאו גופות החטופים

30.6.2014 / 21:26

במהלך החיפושים אחר גיל-עד, נפתלי ואיל גילה את השיח כוח חיפוש, שנשען על הערכת מודיעין מצד אזרחים, ולאחר שחפרו במקום התגלו בפניהם הגופות. אתמול נמצא באזור זוג משקפיים

צילום: עומר מירון, שלומי גבאי, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

כוח חיפוש בפיקוד קצין מיחידת מגלן, לוחמי חטיבת כפיר ואזרח שהתנדב לסייע זיהו היום (שני) שיח חשוד באזור חרבת ארנב, צפונית ליישוב חלחול. כשהתקרבו השניים לשיח, שרחוק קילומטרים ספורים מהטרמפיאדה שבה נראו לאחרונה גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח, זיהו אדמה הפוכה, החלו לחפור במקום ומצאו את שלוש הגופות.

אתמול נמצא סמוך לזירה זוג משקפיים של אחד הנערים שנחטפו, ואלה סייעו לאתר את הגופות היום. גורמים ביטחוניים אמרו הערב לוואלה! חדשות כי "המשימה לא תמה".

במהלך פעולות החיפוש אחר שלושת הנערים ביקש מפקד חטיבת עציון, אלוף משנה עמית ימיני, להיעזר בסיוע מצד אזרחים שאינם פועלים בהתאם למודיעין מקום הימצאם של החטופים - שהוא השטח שעליו הצביע שב"כ בשבוע האחרון כמקום שאליו הובאו החטופים. הערכת המצב האזרחית, שלקחה בחשבון מסלולי נסיעה אפשריים של החוטפים מהטרמפיאדה בגוש עציון, הובילה בסופו של דבר את כוח החיפוש לגופותיהם של השלושה.

עוד על מציאת הגופות:
גופותיהם של שלושת הנערים החטופים אותרו באזור חברון
הנשיא פרס: "עם שלם מרכין הערב ראשו ביגון כבד מנשוא"
אבל כבד בבית משפחות החטופים: "כאב קורע לב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת החיפושים אחר הגופות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופותיהם של שלושת הנערים הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר, כדי להשלים את הזיהוי. משפחותיהם של שלושת הנערים החטופים, שגופותיהם אותרו הערב בחלחול שמצפון לחברון, קיבלו בצער רב את הבשורה על מות בניהם. בישוב נוף איילון, שם מתגוררת משפחתו של נפתלי פרנקל, הייתה בשעות האחרונות אווירה מתוחה ביותר. החל מ-19:30 באו אל בית המשפחה תושבי היישוב, חברים ובני משפחה. כמו כן, התגודדו במקום כוחות משטרה ואנשי קשר, ואלה ניסו להרחיק את הבקרים על מנת לספק למשפחה פרטיות. לסוכת המתפללים שהוקמה מחוץ לבית משפחת פרנקל הגיעו חבריו של נפתלי, רבים מהם בדמעות?, וציפו לשווא לשמוע בשורות חיוביות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מקום מציאת גופות שלושת הנערים החטופים, יוני 2014. GoogleMaps, צילום מסך
המקום שבו נמצאו גופותיהם של שלושת הנערים/צילום מסך, GoogleMaps

גם מחוץ לבית משפחתו של איל יפרח באלעד התכנסו מאות בני אדם. נציגי משטרה נמצאים בבית המשפחה, אשר שהתה בביתה עת התקבלה ההודעה המרה. יהודה, תושב העיר, אמר: "באנו כדי לתמוך במשפחה. כל הזמן אנחנו איתם. במוצאי שבת היינו אצלם, המשפחה ניסתה להיות אופטימית. גם בעצרת בתל אביב השתתפנו".

סביב בית משפחתו של גיל-עד שער ביישוב טלמון שבבנימין התאספו גם כן חברים, בני משפחה ותושבי היישוב, ואלה ניסו לתמוך אלה באלה. את המשפחה מלווים שוטרים ונציגים של מערכת הביטחון. בבית נמצאים בני המשפחה הגרעינית ונציגי מערכת הביטחון שליוו אותם כל התקופה. בני המשפחה לא היו בבית בעת הגעת הצוותים. בשעה 18:30 הם נקראו לחזור לביתם ושם קצינת הנפגעים ונציגים של מערכת הביטחון שהמתינו להם מחוץ לבית מסרו להם את הבשורה המרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully