וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין שב לביתו: "אין לי שום דם רע או לב כבד על מישהו"

10.6.2014 / 20:26

הנשיא הנבחר התקבל בתשואות על ידי שכניו בירושלים והבטיח ש"משכן הנשיא יהיה בית העם". מבלי לציין למי הוא מתכוון, הוסיף: "לא רוצה לכפות את עצמי על העם כפי שנשיא אחר עשה"

צילום: גדעון צנטנר, עומר מירון, מור שאולי, שי מכלוף, טל אנגלנדר, ערוץ הכנסת; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

הנשיא הנבחר של מדינת ישראל, ראובן ריבלין, הגיע הערב (שלישי) לביתו שברחוב נוף הרים בירושלים והתקבל בתשואות על ידי שכניו. "הבוקר פגשתם אותי בצאתי מביתי ליום שידעתי שלא יהיה יום קל", פנה ריבלין לשכנים בצאתו מרכבו מוקף מאבטחים. "יצאתי עם תקוות ושמחתי לראות שרחשי הלב של הציבור באו לידי ביטוי". הוא הודה למי שתמך בו ולחברי הכנסת שבחרו בו והוסיף: "רעייתי ואני חזרנו לביתנו ושכונתנו הנהדרת. עוד לא החלטתנו אם להישאר כאן או במשכן הנשיא".

הדרך לבית הנשיא - סיקור מיוחד:
בנו של ריבלין על הניצחון: "סגירת מעגל עם סבא"
גם בליכוד מודים: "ריבלין נבחר למרות נתניהו"
נתניהו נאלץ לברך את ריבלין: "מבטיח לעבוד עמך"

בתשובה לשאלה אם שמע את ברכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר זכייתו, השיב ריבלין: "הייתי כל כך עסוק בדברים שלי שלא היה לי זמן לעסוק בדברים האלה, אבל נדמה לי שראש הממשלה בירך בצורה הברורה ביותר את הנשיא הנבחר". על הנשיא היוצא אמר: "יהיה לי קשה להיכנס לנעליו של הנשיא פרס, אחד הנשיאים הגדולים ביותר שהיו לעם ישראל. אין לי שום דם רע או לב כבד על מישהו".

רובי ריבלין בביקור בכותל לאחר שנבחר לנשיא. יוני 2014. נועם מושקוביץ
ראובן ריבלין לאחר הזכייה/נועם מושקוביץ

כשנשאל על תכניותיו לימים הבאים, השיב: "קצת לנוח עכשיו ויש הרבה דברים שצריך לעשות אותם. בלי כל ספק, משכן הנשיא יהיה בית העם. אני מהעם ולמען העם". לבסוף, אמר ריבלין: "אני מהעם ולמען העם ולא רוצה לכפות את עצמי על העם כפי שנשיא אחר עשה". לא ברור לאיזה נשיא התכוון.

שכניו של ריבלין התרגשו לקבלו. "התחושה היא נפלאה שאנחנו דמוקרטיה", תיארה לאה מזור. "העם אמר את דברו דרך חברי הכנסת. רובי ריבלין הוא אדם נעים הליכות בצורה בלתי רגילה ואנו גאים להיות השכנים שלו 30 ומשהו שנים. תמיד אומר 'שלום' כשהוא יוצא להליכות ועם הכלב. זאת המשמעות של אדם נעים הליכות. ברגע שהגיע עם רכב השרד הלך קודם כל לאנשים ולשכנים שהוא מכיר. גאווה גדולה לרחוב ולשכונה כולה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רובי ריבלין בביקור בכותל לאחר שנבחר לנשיא. יוני 2014. נועם מושקוביץ
מוקף במאבטחים יוצא מהאאודי/נועם מושקוביץ

נירה אמיר, שכנה נוספת, התייחסה לשינוי הצפוי בחייו של ריבלין. "קצת מוזר לראות אותו עם אאודי וכל המאבטחים", אמרה. "ראינו אותו בעיקר במכולת והוא היה תמיד נעים ואדיב. נחמד לראות שגם אנשים טובים זוכים במה שמגיע להם. זה מרגיש אחלה לגור ליד נשיא. הוא אדם טוב ושכן טוב".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully