וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של פואד: "היה לא הגיוני שימשיך להתמודד"

7.6.2014 / 18:40

קרובי המועמד שפרש מהמרוץ לנשיאות הודו שבשל החקירה המתנהלת נגדו, הצעד בו נקט התבקש. "הוא לא יכול להיות נשיא וגם להתרכז בטיהור שמו", אמרו, "אנחנו עצובים בשבילו"

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מתן חדד

משפחתו של בנימין בן אליעזר, השוהה עמו הערב (שבת) בביתו, הגיבה על החלטתו לפרוש מהמרוץ לנשיאות בצל החקירה בעניינו. "אנחנו מאוד מצטערים, מאוד עצוב לנו, אנחנו רצינו את זה מאוד בשבילו אבל אנחנו מאחוריו בכל החלטה שהוא החליט. עכשיו יש לו מלחמה אחרת להתמודד איתה - לנקות את שמו", אמרו במשפחה.

"אנחנו מניחים שאת החקירה לא היו גומרים עד יום שלישי וזה לא הגיוני שבמצב כזה הוא ירוץ לבחירות", הוסיפו. "כפי שהוא הוא רואה את הדברים, בלתי אפשרי לצאת לבחירות בצורה כזו. אנחנו מאוכזבים בשבילו, למרות שבתור משפחה לא התלהבנו מהנושא של הבחירות לנשיאות, מטעמים של פרטיות. רצינו את זה בשבילו, זה מה שהוא רצה והגיע לו. הוא בן אדם ריאלי והוא הבין שהתמודדות בצורה כזאת פוגמת ברעיון הנשיאות ובכבוד של מוסד הנשיאות. אי אפשר להתמודד ככה. הוא יודע שמחכה לו כרגע התמודדות מאוד קשה של חקירות במטרה לנקות את שמו. הוא לא יכול להיות נשיא וגם להתרכז בטיהור שמו, צריך להיות הגיוניים. צריך לפעול בהיגיון וזה מה שהוא עשה כל החיים שלו. זה היה מהלך לא הגיוני להמשיך להתמודד".

פואד פרש מהמרוץ לנשיאות - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
"אולי צריך לא להצביע בגלל ההליך העקום שנוצר"
בן אליעזר פורש מהמרוץ לנשיאות: "עשו ממני שק חבטות"
מופז: "להעביר את הבחירות לנשיאות מהח"כים לעם"

ישיבת סיעת העבודה, 6 במאי 2013. יואב דודקביץ'
בן אליעזר/יואב דודקביץ'

לדברי בני המשפחה, "הרבה אנשים לא מכירים את ההיסטוריה שלו, כל מה שהוא עשה למען המדינה מהרגע שהוא עלה לישראל. הוא עלה בתור ילד לבד לארץ, גדל בקיבוץ לבד, ולחיות בקיבוץ בתור ילד מזרחי זו גם התמודדות. הגיע לו להיות נשיא, אבל זה בלתי אפשרי בצורה כזאת, כשעננה מרחפת מעל ראשך ואין לך אפשרות להוכיח כי אתה במהלך חקירה. הוא לא ביקש לדחות את הבחירות, הוא לא רצה להכביד על ההתמודדות, הוא כיבד את מוסד הנשיאות ועכשיו הוא ילחם את המלחמה שלו. אם יתברר שהדברים לא היו מעולם, זה אות קין מאוד גדול למה שקורה כאן. בכל מקרה, הוא כבר לא יוכל לחזור למרוץ הנשיאות. בשבילו זה נגמר".

בן אליעזר פרסם היום לכלי התקשורת את ההודעה על פרישתו, לאחר שאתמול בבוקר נחקר באזהרה במשך כחמש שעות במשרדי יחידה להב 433, בחשד שקיבל כספים בניגוד לחוק לצורך רכישת פנטהאוז יוקרתי ביפו בשווי תשעה מיליון שקלים מאיש העסקים אברהם נניקשווילי, שנחקר אף הוא. בנוסף, מלבד הדירה, בן אליעזר נדרש לתת הסברים למקורם של מיליוני שקלים הנמצאים בחשבונותיו. המשטרה בודקת חשד להעלמות מס באותם כספים.

מאיפה יש לפואד מיליונים לפנטהאוז?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully