וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מצנע: "נתניהו פחדן, צריך לפרוש מהממשלה"

חבר מפלגת "התנועה" תקף בחריפות את ראש הממשלה בשל הקפאת המו"מ עם הפלסטינים. "לו זה היה תלוי בי, היינו פורשים מהקואליציה עוד היום. אשכנע את חבריי להביא לפירוקה"

ועדת חוץ וביטחון בכנסת, הבוקר, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
"ישראל הולכת להיות מבודדות עם 'הצדק' שלה". ח"כ עמרם מצנע/נועם מושקוביץ

חבר הכנסת עמרם מצנע (התנועה) תקף היום (שבת) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעקבות כישלון המשא ומתן עם הפלסטינים לנוכח הקמת ממשלת האחדות הפלסטינית. "יש לנו בראשות הממשלה אדם פחדן, שמפחד לקחת אחריות", אמר מצנע שהשתתף באירוע שבתרבות בכפר סבא, והוסיף: " לו זה תלוי בי, 'התנועה' יוצאת מהממשלה היום".

"אני מרגיש לא נוח בממשלה. הגעתי למסקנה שאין שום סיכוי שראש הממשלה הנוכחי ילך לפריצת דרך וישנה את המציאות במדינת ישראל", אמר מצנע, שיושבת ראש מפלגתו ציפי לבני, היא השרה הממונה על המשא ומתן עם הפלסטינים. "מדינת ישראל הולכת להיות מבודדות עם 'הצדק' שלה –וזה קורה מהר יותר ממה שחזינו. אעשה הכול כדי לשכנע את חבריי לממשלה לצאת מהממשלה הזו ולהביא לפירוקה".

"'התנועה' קמה כי אף מפלגה לא הרימה את הנושא המדיני לגובה הראוי והנדרש", הסביר מצנע והדגיש כי "אנחנו לא יכולים לשבת בממשלה שהגיעה לסוף דרכה מבחינת היכולת לקדם הסכם. האינטרס הקיומי של מדינת ישראל הוא להיפרד מהפלסטינים".

לקריאה נוספת על התגובות לממשלת האחדות
"נתניהו צודק - ארה"ב צריכה להיזהר מתמיכה בחמאס"
נתניהו: "מוטרד מכוונת ארה"ב לעבוד עם ממשלת הפיוס"
לבד מול העולם: ישראל תצא למאבק בממשלה הפלסטינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully