וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק נפגש עם נשיא קזחסטן בארמונו

שר הביטחון לשעבר שוחח עם הנשיא נאזארבייב במשך שעה על שיתופי פעולה כלכליים ובהמשך נפגש עם שרי ממשלה. ברק פועל בקזחסטן מטעם חברת הייעוץ שבבעלותו, הייפריון

נשיא קזחסטן נורסולטן נאזארבייב ועידת הגרעין 2010. רויטרס
השניים דנו בשיתופי פעולה בתחומי החקלאות, הבריאות ועוד. נשיא קזחסטן/רויטרס

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק נפגש היום (חמישי) עם נשיא קזחסטן נורסולטן נאזארבייב בארמונו של הנשיא בבירה אסטנה. הם ישבו יחד כשעה ודיברו על אפשרויות לשיתוף פעולה בין הכלכלות של המדינות בתחומי החקלאות, שירותי הבריאות, וקידום החדשנות בתעשייה. כראש ממשלה, ברק הכיר את הנשיא מקרוב ומאז הם שמרו על קשר. כיום ברק פועל בקזחסטן מטעם חברת הייעוץ שבבעלותו, הייפריון. בביקור, שארך יממה, נפגש ברק גם עם שרים נוספים בממשלת קזחסטן.

הסיפורים החמים בחדשות:
מבנימינה לאיראן: סיפורם של מבריחי הנשק הישראלים
רשות השידור תפצה עיוורת שחויבה לשלם אגרה
מלכת היופי הפגינה נגד הנשיא - ונורתה למוות

בחודש שעבר נודע כי שר הביטחון לשעבר פנה לוועדה להחזר הוצאות משפטיות במשרד המשפטים בבקשה לקבל החזר הוצאות משפטיות בסך 100 אלף שקלים, עבור שכר טרחה ששילם לעורך דין פרטי שייצג אותו מול מבקר המדינה בפרשת הרפז. בוועדה, עם זאת, טרם התקבלה החלטה בנושא.

מדובר בבקשה שגרתית, שכמותה הגישו כמה פוליטיקאים בכירים בעבר, לאחר ששכרו עורך דין פרטי כדי שייצג אותם. הבקשה מתבססת על החלטת ממשלה משנת 2002, שקובעת כי נושא משרה או עובד מדינה זכאי להשתתפות בהוצאות בגין הליך משפטי בתנאים מסוימים. ההחלטה קובעת שניתן לקבל החזר של עד 20 אלף שקלים, אולם הוועדה רשאית לאשר תשלום סכומים גבוהים יותר במקרים חריגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully