וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לנתניהו: מנע הקשר בין בנך לזוגתו הנורבגית

יהושע בריינר

26.1.2014 / 16:44

"אביך מתהפך בקברו", כתב ארגון הימין להב"ה לראש הממשלה, בעקבות הדיווח על הקשר בכלי התקשורת הנורבגיים. "ההשלכות מרחיקות לכת בפן המשפחתי ובפן הלאומי"

משפחת נתניהו ביקרה בחומה הסינית. לשכת העיתונות הממשלתית
משפחת נתניהו בביקורה בסין במאי האחרון/לשכת העיתונות הממשלתית

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, על הכוונת של הימין: ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) פנה הבוקר (ראשון) אל ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריאה שידרוש מבנו להיפרד מבת זוגו הנורבגית. לפי דיווחים בתקשורת הנורבגית, נתניהו הצעיר החל לצאת באחרונה עם צעירה בשם סנדרה לייקנגר שלומדת בישראל, מה שמעורר את חמתו של ארגון להב"ה.

"אביך בן ציון היה יהודי וציוני בעל זכויות רבות אשר טבע בבניו ערכים יהודים. קשה להאמין שדווקא אצלך בבית תיכנס בדלת הקדמית ההתבוללות", כתב מנכ"ל הארגון בנצי גופשטיין, תלמידו של מייסד תנועת כך מאיר כהנא. "השלכות מעשיו של בנך הן מרחיקות לכת - הן בפן המשפחתי והן בפן הלאומי. ילדיו ונכדיך לא יהיו יהודים ובמישור הלאומי מדובר בבנו של ראש ממשלת ישראל. איזו דוגמא מהווה בנו של ראש ממשלת מדינת היהודים, המשקיעה מיליונים במניעת התבוללות בחו"ל, שעה שההתבוללות מתרחשת בביתו שלו? אביך מתהפך בקברו על מעשהו של בנו והוא בוודאי לא חלם שהמשך מורשתו תיגדע על ידי מי מנכדיו כשיתחתן עם גויה", הוסיף.

יאיר נתניהו. dagen.no, צילום מסך
נתניהו וחברתו הנורבגית/צילום מסך, dagen.no

גופשטיין אף קבע כי גם לו תתגייר בת זוגו החדשה של יאיר נתניהו, הדבר לא יכשיר את הקשר שכן לדבריו לא יהיה מדובר ב"רצון אמיתי להתגייר" ופונים אל נתניהו בבקשה כי "ימנע את הקשר הזה". על פי הפרסומים, נתניהו ובת זוגו הכירו במסגרת לימודיהם המשותפים במרכז הבינתחומי וראש הממשלה עצמו סיפר על הקשר למקבילו הנורבגי במהלך הוועידה הכלכלית בדאבוס.

הסיפורים החמים בחדשות:
בנט נגד לפיד: "יש עתיד דיקטטורה, זה לא סוד"
ענת קם שוחררה מהכלא: "הייתי עושה דברים אחרת"
מצרים: 49 הרוגים אמש, 4 חיילים נרצחו הבוקר בסיני

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully