וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סולחים: "יד לבנים" דחה התנצלותו של אלי ישי

19.1.2012 / 0:03

התנצלותו של שר הפנים, שאמר כי כישלון מלחמת לבנון השנייה נבע מאמונה לקויה של החיילים, לא סיפקה את הארגון המייצג את המשפחות השכולות: "קיבלנו מאות פניות נזעמות"

המשפחות השכולות מסרבות לסלוח לאלי ישי. אלי בן שם, יו"ר ארגון "יד לבנים", שפועל בהתנדבות להנצחת זכרם של חללי מערכות ישראל, הגיב אמש (רביעי) על התבטאותו של שר הפנים, אלי ישי, שנשמע אומר בכתבה בערוץ 10 כי הסיבה לכישלון במלחמת לבנון השנייה היא ש"חיילי צה"ל לקו באמונתם". בן-שם אמר כי "ישי מפלג את העם".

עוד טען יו"ר הארגון המייצג את המשפחות השכולות כי "מאז פרסום דבריו של אלי ישי מגיעות מאות פניות נזעמות של משפחות שכולות שאינן מקבלות את ההתנצלות וסבורות כי ישי צריך לנסח התנצלות ברורה יותר". הוא הוסיף כי "הארגון סבור כי הצהרות מסוג זה מפלגות את העם ואת משפחת השכול. חשוב לציין כי בבתי עלמין בישראל קבורים חיילים שמכנה משותף אחד להם האמונה - בצדקת דרכה של מדינת ישראל, אהבת הארץ והמולדת. כל אמירה דוגמת אמירתו של ישי, פוגעת בכבוד הנופלים ובני משפחותיהם".

מוקדם יותר אתמול פרסם ישי התנצלות בראיון לערוץ 2 והתייחס לתגובת המשפחות השכולות. "לולא החיילים הקדושים האלה לא היינו חיים פה. כל מי שמדבר נגד חיילי צה"ל הוא אדם מטורף". ישי המשיך ואמר כי "כל ניסיון לייחס לדברים שאמרתי משהו אחר הוא ניסיון מרושע וציני. עם ישראל חי בזכות האמונה – שום עם בעולם לא שרד את מה שאנחנו שרדנו. העם היהודי שורד בזכות האמונה, תורת ישראל ובורא עולם. עיוותו את דברי, פרשו אותם וסילפו אותם כאילו אמרתי משהו נגד המשפחות השכולות".

ישי חתם את דבריו בהתנצלות ואמר: "אני מתנצל על כל מקרה שהדברים שלא אמרתי פורשו שלא כיאות. נוח ומאוד פופולרי לתקוף אדם עם כיפה. זה היה לי קשה יותר מאסון הכרמל".

עוד על ההתבטאות של אלי ישי:
ישי: צה"ל נכשל בלבנון 2 כי החיילים לא התפללו
ישי התנצל בפני המשפחות השכולות וטען: דבריי סולפו

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 19:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully