וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן: "השנה הראשונה באוניברסיטה - חינם"

פנחס וולף

15.12.2008 / 13:45

צעירי הליכוד פתחו את קמפיין הבחירות בהגשת תוכנית לפיה המדינה תתגמל את מי ששירת שירות צבאי מלא בשנת לימודים חינם

קמפיין הצעירים של הליכוד, בשיתוף עם יו"ר המפלגה בנימין נתניהו, הגיש היום (שני) הצעה על פיה שנת הלימודים הראשונה באוניברסיטאות תינתן ללא תשלום לכל סטודנט ששירת שירות מלא בצבא או שביצע שירות לאומי. עלות ההצעה מוערכת ב-425 מיליון ש"ח.

הצעירים מבקשים ליישם את התוכנית עבור כ-47 אלף סטודנטים החל משנת 2010, כאשר הכוונה היא להגדיל את התקציב לכדי 533 מיליוני שקלים במקביל להצטרפות של 8,000 סטודנטים חדשים למערכת ההשכלה הגבוהה בכל שנה. כוונת התכנית היא להביא את הסטודנט למצב בו יחד עם מענק השחרור המוענק לו בסיום שירותו ימומנו כל שלוש שנות לימודיו.

יו"ר מטה הצעירים של הליכוד, ח"כ גלעד ארדן, אמר שזוהי יריית הפתיחה בקמפיין הצעירים של הליכוד. "לראשונה בליכוד שליש מהסיעה צפוי להיות צעירים עד גיל 40 ולכן הם חיים את כל בעיות הדור הצעיר בישראל", אמר.

ארדן הזהיר מפני בעיה של ירידה בפטריוטיות בקרב הצעירים בישראל. "הבעיה היא שהצעירים שנותנים לא מרגישים שהם מקבלים בחזרה", הסביר. באותו הקשר הציג ארדן את שתי ססמאות הבחירות הראשונות של מטה הצעירים: "מי שנותן למדינה מקבל מהמדינה" ו"אתם משתחררים ואנחנו מתחייבים".

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה כי הודעת הליכוד כי השנה הראשונה באוניברסיטה תהיה בחינם הינה תעמולת בחירות זולה. "הציבור אינו מטומטם וזוכר היטב כי כל שהיה לביבי להציע לציבור הסטודנטים הם הפיצות של שרה ותו לא. גם לתעמולת הבחירות יש גבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully