וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם בריאלי בחיפה על בית הקפה: "המחירים מוגזמים"

קובי מנדל

30.12.2013 / 19:40

התלמידים בקמפוס בית בירם של בית הספר הריאלי זעמו על רמת המחירים הגבוהה והחרימו את בית הקפה. קפה גרג: "סניף זה אינו שייך לרשת קפה גרג"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התעסקתם עם הדור הלא נכון". תלמידי הריאלי בחיפה סמוך לקפה גרג בקמפוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

צדק חברתי בבית הספר: תלמידי בית הספר הריאלי בחיפה מאסו ברמת המחירים הגבוהה של המוצרים הנמכרים בבית הקפה, בקמפוס בית בירם. בשל כך, החליטו תלמידי כיתות י' עד י"ב להחרים את בית הקפה, עד שבעליו יורידו את המחירים. "התעסקתם עם הדור הלא נכון", כתבו מארגני המחאה להנהלת הסניף הפועל בבית הספר, שבו לומדים תלמידי החטיבה העליונה, חניכי הפנימייה הצבאית לפיקוד וסטודנטים מהאוניברסיטה הפתוחה. מרשת "קפה גרג" נמסר כי "סניף זה אינו שייך לרשת קפה גרג". זאת על אף ששמו הופיע באתר הבית של "קפה גרג" כאחד מסניפיה.

עוד בוואלה! חדשות:
חיסול בבני ברק: גופת צעיר שנעדר משבת נמצאה בעיר
הדיירים רומו והחשמל נותק: "למה החוב מוטל עלינו?"
צה"ל: העובד בגדר עזה נורה על ידי צלף מאלף מטרים

"הנהלת הסניף לא הקשיבה לנו"

"משנה לשנה מעלה בית הקפה את המחירים, בלי שנשים לב. אנו לא נשתוק עוד", טענו התלמידים. בתגובה למחאה, בעלי בית הקפה בבית הספר סגרו אותו היום. "בהפסקה קיימנו מחאה מול בית הקפה. החרם חשוב לנו כי הגענו למסקנה שלא לכל התלמידים יש יכולת כספית לקנות ב'גרג'", אמר לוואלה! חדשות בר שטמר, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר. "החלטנו לצאת במחאה כדי לסייע לאותם תלמידים, שהדבר יהיה לטובתם. עוד לא יצרנו קשר מחודש עם הנהלת 'גרג', ואנו מקווים שניפגש איתה בקרוב וניישב את ההדורים", הסביר.

ברק וולפלד, חברו לספסל הלימודים של שטמר, אמר כי "לפני כחודשיים פנינו להנהלת גרג ושוחחנו איתם על המחירים הגבוהים בסניף, שעלו בצורה מוגזמת מאז שלמדנו בכיתה י'". לדבריו, "ההנהלה לא ממש הקשיבה לנו, לכן החלטנו לעשות חרם צרכני על המקום, כדי לגרום להורדת מחירים בשביל כל בית הספר".

מנדי רבינוביץ', מנהל סניף בית בירם של בית הספר הריאלי, אמר לוואלה! חדשות: "אני חושב שיש לנו תלמידים מחונכים היטב, שחונכו לנסות להשפיע על המציאות של חייהם, והם עושים זאת בצורה יפה ואידיאולוגית, במידתיות מכובדת". לדבריו,"הם מחוברים למה שקורה ומנסים להשפיע על יוקר המחייה בחייהם. חשוב לנו שהתלמידים יחוו את החיים האמיתיים וזו התנסות אמיתית".

פעילי המאבק, שייכנס מחר ליומו השלישי, מתכוונים לחלק בשעות הבוקר סנדוויצ'ים חינם, ובשעות הצהריים ימכרו משולשי פיצה במחירים זולים במיוחד. הדבר נעשה בתיאום עם הנהלת בית הספר.

מהנהלת בית הקפה נמסר שהחוזה להפעלת המקום נחתם מול הנהלת בית הספר, וזו הכתיבה את המחירים שעל פיהם מתנהל המקום: "אנו מקווים ליישב את הסכסוך עם בית הספר ותלמידיו. הסניף בריאלי הינו בעלות אנשי עסקים בהם אחד מבעלי גרג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully