וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב חטף ילדיו מהאם והשליכם אל מותם מגג בתל אביב

האב לקח את הילדים, יהב ועדן גור בני 3 ו-5 מבת חפר, מבית אמם, עמה היה בהליכי גירושים, ואמר שירצח אותם. האב היה בעברו שוטר, ולאחרונה נבדק ונקבע כי הוא בריא בנפשו

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

אב מהשרון רצח את שני ילדיו הקטנים, והתאבד אחר הצהריים (רביעי) בתל אביב. האב, אלי גור בן ה-52, השליך את הילדים, עדן ויהב בני השלוש והחמש, מגג בניין בן 11 קומות ברחוב אליהו ברלין שבצפון תל אביב, ואז קפץ בעצמו. תחילה נפצעו השלושה באורח אנוש, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותם.

כפי הנראה האב, שהוצא נגדו צו הרחקה והיה בהליכי גירושים מאשתו, רונית גור, הגיע לביתה שבאזור השרון וחטף את הילדים. לטענת האם הוא איים שהוא הולך לרצוח אותם. בעקבות זאת פנתה האם למשטרה.

המשטרה החלה בחיפושים, ו-40 דקות לאחר מכן התרחש האירוע בתל אביב. במהלך הניסיונות לאתר את גור, העלתה המשטרה מסוק לאוויר, הציבה מחסומים וביצעה איכון של הטלפון הסלולרי שלו, אולם לא הצליחה לאתר אותו בזמן. בני הזוג היו מוכרים קודם לכן על ידי המשטרה בשל סכסוכים קודמים בין השניים.

אב ושני ילדיו נפלו מגג בניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013. דרור עינב
האב חשוד כי חטף את הילדים מבית האם ואיים לרצוח אותם. זירת הרצח בצפון תל אביב, היום/דרור עינב

הדיירים בבניין אומרים שלא הכירו את גור. לטענתם, בדרך כלל ישנו שומר בכניסה, אולם היום לא היה. עוד סיפרה דיירת שהייתה עדה לאירוע כי ראתה את הילדים נאבקים עם האב לפני שהשליך אותם מהגג.

נגד האב אף הוגש כתב אישום בחודש דצמבר בשנה שעברה בגין תקיפת אשתו וגרימת נזק. מכתב האישום עולה כי על רקע ויכוחים בין בני הזוג, הבעל לא אפשר לאשתו לנסוע בכלי רכב, וכשהיא לקחה את המפתחות הוא איים "לשבור לה את העצמות", ואף גזר לה את כרטיס האשראי ואת פנקסי הצ'קים. אשתו גור, שעבד בעברו כשוטר, טענה כי הוא אינו יציב בנפשו, אולם מומחית שבדקה אותו בתחילת החודש קבעה שהוא בריא בנפשו ואינו זקוק לטיפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עדן ויהב גור, הילדים שנרצחו על ידי אביהם בבניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013. רפרודוקציה, שלומי גבאי
הנרצחים, עדן ויהב, בני שלוש וחמש/שלומי גבאי, רפרודוקציה

מפקד מחוז המרכז, ברונו שטיין, סיפר: "ב-15:10 התקשרה האם לתחנת טייבה וסיפרה כי החשוד חטף את שני ילדיהם ואיים לפגוע בהם. המשטרה מיד הרימה מסוק לאוויר, הציבה מחסומים ויידעה את המחוזות בניסיון לאתר את האב לפני שיפגע בילדים. כחצי שעה לאחר מכן עלה האב לקומה ה-11, זרק את הילדים והתאבד". מהחקירה עולה כי החשוד ככל הנראה הכיר את הבניין שאליו הגיע, לאחר שעבד בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר כי "כשהגיעו כוחות מד"א למקום, הבחינו בגבר ובשני הילדים כשהם שרועים על משטח בטון למרגלות בניין רב-קומות. "היה ברור לנו שהם נפלו מגובה רב, וכשהתחלנו לטפל בהם הם כבר היו מחוסרי הכרה וללא דופק ונשימה", סיפר. "לאחר פעולות החייאה שניסו הפרמדיקים לבצע, לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

אב ושני ילדיו נפלו מגג בניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013. מד"א
אב ושני ילדיו נפלו מגג בניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013/מד"א

שלשום אירע מקרה דומה, שבו נמצאו שני אחים, ילד בן 7 וילדה בת 5, על ידי המשטרה בדירה בבית ברחוב עין גדי שבשכונת תלפיות - כשהם ללא רוח חיים. אמם של השניים נמצאה לידם, כשהיא פצועה ובמצב קשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם של הילדים, שעל גופם אותרו סימני דקירה. האישה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר כשגם היא דקורה. ההערכה היא כי מדובר ברצח ובניסיון התאבדות.

גופת האב שעל פי החשד השליך את ילדיו מהגג וקפץ אל מותו בתל אביב, ספטמבר 2013. דרור עינב
זירת אירוע בתל אביב, היום/דרור עינב
בית משפחת הילדים שהושלכו אל מותם מגג בניין בתל אביב, ספטמבר 2013. שלומי גבאי
בית המשפחה ביישוב בת חפר, הערב/שלומי גבאי
הזירה בה על פי החשד אב השליך את ילדיו מגג בניין וקפץ אל מותו, תל אביב, ספטמבר 2013. ספק 500
הזירה בה על פי החשד אב השליך את ילדיו מגג בניין וקפץ אל מותו, תל אביב, ספטמבר 2013/ספק 500
אב ושני ילדיו נפלו מגג בניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013. זק"א
אב ושני ילדיו נפלו מגג בניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013/זק"א

זירת האירוע בצפון תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully