וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר נדקר למוות במושב בשרון

על גופת גבר ממושב כפר יעבץ שבשרון התגלו סימני דקירה ואלימות. לפי החשד, אדם שהגיח משדות המושב התקרב לרכבו, תקף אותו ונמלט. המשטרה: מדובר בסכסוך על רקע פלילי

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

גופת גבר בשנות ה-50 לחייו נמצאה אמש (חמישי) סמוך לחצות במושב כפר יעבץ באזור השרון כשעליה סימני דקירה ואלימות. צוות מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעק למקום קבע את מותו. כוחות משטרה רבים ממחוז מרכז ערכו סריקות אחר חשוד ברצח הגבר. מפקד תחנת שדות, סגן-ניצב משה כהן, אמר כי החיפושים אחר החשוד ברצח יתחדשו בשעות הבוקר, עם אור ראשון. מחקירה ראשונית עולה כי הגבר שנדקר למוות יצא מאחד הבתים במושב ונכנס אל רכבו. אלמוני שהגיח משדות היישוב התקרב אל כלי הרכב, דקר את הגבר ונמלט מהמקום. ככל הנראה מדובר בסכסוך בין השניים. האיש מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים.

גבר נדקר למוות במושב כפר יעבץ בשרון. דרור עינב, דרור עינב
נכנס אל רכבו ונדקר למוות. זירת הרצח בכפר יעבץ/דרור עינב, דרור עינב

אחד מתושבי המקום סיפר לוואלה! חדשות: "הלכתי עם חברים שלי במושב, ופתאום שמענו צעקה. הסתובבנו לאחור וראינו גבר עם כובע שהסתיר את פניו דוקר את האיש. רצנו משם והזעקנו את המשטרה ואת מד"א". הגבר שנדקר למוות התגורר בעבר במושב, ולפני זמן מה עבר ליישוב בצפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גבר נרצח כפר יעבץ 6 בספטמבר 2013. דרור עינב
גבר נרצח כפר יעבץ 6 בספטמבר 2013/דרור עינב

שעות ספורות קודם לכן, סביבות השעה 21:00, נמצא גבר בשנות ה-60 לחייו ללא רוח חיים בדירה ברחוב חנה סנש בקריית מוצקין כשעל גופו סימני אלימות וחבלות. צוות מגן דוד אדום ממרחב כרמל שהוזעק למקום קבע את מותו. לדברי המשטרה, מדובר באדם שהיה מוכר בעבר כנרקומן והדירה שבה נמצא משמשת כמעון מגורים לנרקומנים בתהליך גמילה. שוטרי תחנת זבולון שחוקרים את נסיבות המקרה עצרו זמן קצר לאחר מציאת הגופה שלושה גברים, כבני 50, בחשד למעורבות ברצח. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא קטטה בין שיכורים. המשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרם בבית המשפט.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח בקריות: אדם נהרג בקטטה בין שיכורים
הטבח בדבורייה: מתה הנערה שנפצעה אנושות מהירי
אישום: "אנס את חברתו ודחף אותה מהקומה השישית"

עדכון ראשון: 00:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully