וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג שפרץ מחסום רכבת נפצע בינוני בהתנגשות

שלומי גבאי

26.7.2013 / 9:30

רכבת שהייתה בדרכה צפונה פגעה בכלי הרכב שהיה על המסילה סמוך לנחשולים. נהג המכונית פונה לטיפול בבית החולים עם פגיעת ראש. "הוא ניסה לעשות סלאלום בין שני המחסומים"

שלומי גבאי

גבר בן 65 נפצע הבוקר (שישי) באורח בינוני בהתנגשות של רכבת במכוניתו במפגש הרכבת סמוך לקיבוץ נחשולים. צוות חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעק לזירת האירוע בכביש 7011 שבין נחשולים ודור מצא את האיש כשהוא לכוד ברכבו, אולם בהכרה מלאה. הכוחות חילצו את האדם הפגוע, שסובל מחבלה בראשו. הוא הועבר לטיפול בבית החולים הלל יפה בחדרה. המשטרה וחוקרי התאונות של רכבת ישראל חוקרים את נסיבות המקרה.

אדם נפצע בינוני בתאונה עם רכבת באזור חוף דור-נחשולים, 26 ביולי 2013. שלומי גבאי
זירת האירוע, הבוקר/שלומי גבאי

מדוברות הרכבת נמסר כי ההערכה הראשונית היא שמדובר ברכב ובו איש אחד שפרץ את המחסום, שהיה כבר מורד. "האיש ניסה לעשות סלאלום בין המחסומים שבשני צדי הכביש, ורכבו נפגע בחלקו האחורי", אמרו בדוברות. אף שהרכבת - שהייתה בדרכה צפונה מבנימינה - פגעה בכלי הרכב, היא לא ירדה מהפסים. אין כאמור נפגעים בקרב 60 נוסעי הרכבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדם נפצע בינוני בתאונה עם רכבת באזור חוף דור-נחשולים, 26 ביולי 2013. שלומי גבאי
הרכב שנפגע מהרכבת ליד נחשולים/שלומי גבאי

"כשהגעתי למקום ראיתי סמוך לפסי הרכבת רכב עם פגיעה קשה מאוד, ברכב ישב לכוד גבר בשנות ה-60", סיפר לוואלה! חדשות פאראמדיק מד"א שלומי סילבר שטיפל בפצוע. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר שהוא חולץ מהרכב פינינו אותו לבית החולים". לאור המקרה, הופסקה זמנית תנועת הרכבות באזור, והיא חודשה כעבור שעה קלה. לא מדובר בשיבושים חמורים מידי, במיוחד נוכח העובדה שהקו בין תל אביב לחיפה אינו פעיל בשל שיפוצים. בקר של רכבת ישראל שהיה בביתן בזמן האירוע שרוי בהלם בעקבות התאונה

אדם נפצע בינוני בתאונה עם רכבת באזור חוף דור-נחשולים, 26 ביולי 2013. שלומי גבאי
בוחנים באזור התאונה/שלומי גבאי

מקרה דומה בו רכבת פגעה בכלי רכב אירע בשנה שעברה, אז התנגש קטר של רכבת נוסעים במיניבוס סמוך לקיבוץ ניצנים שבדרום הארץ. תשעה נפצעו באורח קל ואחד בינוני. מחקירת המקרה עלה כי המיניבוס הגיע למחסום עם הרכבת שם היה כבר אור אדום - אולם הנהג חשב ככל הנראה שיוכל להעביר את מלוא אורכו של הרכב עד לאחר קו המחסום. עם זאת, המרחק שהותיר לו הרכב שהיה לפניו, היה קצר מדי. כך נותר חלקו האחורי של כלי הרכב על פסי הרכבת. המחסום לא ירד והרכבת שהגיעה התנגשה במיניבוס וגרמה להתהפכותו. בעקבות האירוע, שר התחבורה ישראל כץ מינה ועדת לחקירת נסיבות התאונה.

אדם נפצע בינוני בתאונה עם רכבת באזור חוף דור-נחשולים, 26 ביולי 2013. שלומי גבאי
אדם נפצע בינוני בתאונה עם רכבת באזור חוף דור-נחשולים, 26 ביולי 2013/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully