וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בתרגיל ברמת הגולן: להכניס פחד מוות באויב

26.6.2013 / 13:05

ראש הממשלה ושר הביטחון יעלון סיירו בתרגיל חטיבתי של גולני, שכלל שימוש במזל"טים. נתניהו: "מתרגלים את כל האפשרויות. ננצח דרך נחישות ויכולת לשבור את האויב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר הבוקר (רביעי) ברמת הגולן וצפה בתרגיל חטיבתי מלא שערכה חטיבתי גולני. בשיחה עם הלוחמים, אמר נתניהו כי "ברגע המכריע, צריך להכניס פחד מוות באויב". התרגיל דימה לחימה בגזרת רמת הגולן, וכלל שימוש בכלי רכב משוריינים ובמזל"טים.

נתניהו בא לתרגיל עם שר הביטחון משה יעלון ועם סגן הרמטכ"ל, אלוף גדי איזנקוט. ראש הממשלה אמר לחיילים: "היום, כשאנחנו עושים תרגיל גדול ברמת הגולן, זה לא עניין תיאורטי. האויב צריך לדעת שבמקרה הצורך אנחנו יכולים לפעול בצורה חזקה. איננו מחפשים לאתגר אף אחד, אבל לא ניתן לאיש לפגוע במדינת ישראל".

רוה"מ נתניהו ושר הביטחון  יעלון בתרגיל של חטיבת גולני ברמת הגולן, יוני 2013. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
יעלון ונתניהו, הבוקר בתרגיל גולני ברמת הגולן/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

ללוחמים שהשתתפו בתרגיל, אמר ראש הממשלה: "אנחנו מתרגלים את כל האפשרויות, אבל חשוב לזכור ששדה הקרב הוא ממלכת האי-ודאות. מה שמוביל לניצחון זה הנחישות שלנו והיכולת לשבור את האויב, וברגע המכריע להכניס בו פחד מוות".

בשבוע שעבר המליץ מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, לתגבר את כוח אונדו"ף האמון על שמירת השקט בגבול ישראל-סוריה, ולשפר את יכולות הגנה העצמית של הכוח. באן אמר כי האלימות ברמת הגולן מאיימת "לרסק" את הפסקת האש בין המדינות, שמחזיקה מעמד זה ארבעה עשורים.

רוה"מ נתניהו ושר הביטחון  יעלון בתרגיל של חטיבת גולני ברמת הגולן, יוני 2013. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
שר הביטחון וראש הממשלה מתרשמים ממזל"ט "סקיילרק"/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

היום דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם כי יותר מ-100 אלף בני אדם נהרגו במלחמת האזרחים בסוריה, מאז החלה בחודש מרץ 2011. הערכה זו גבוהה במעט מזו של האו"ם, שקבע לאחרונה את מניין ההרוגים בסוריה על 93 אלף.

בדוח חדש שפרסם הארגון ממושבו בלונדון, נאמר כי מניין המתים הכולל במלחמה עומד על 100,191 בני אדם, בהם 36,661 אזרחים, 25 אלף חיילים ו-18,072 מורדים. יתר המתים הם חברי מיליציות התומכות במשטר, קורבנות בלתי-מזוהים ולוחמי חיזבאללה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בתרגיל חטיבתי של גולני ברמת הגולן. יוני 2013. קובי גדעון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו במהלך התרגיל/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה (בוגי)יעלון השתתפו בתרגיל חטיבתי של גולני ברמת הגולן. יוני 2013. קובי גדעון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ויעלון בתרגיל/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully