וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן יומיים הושלך לביוב - ושרד 40 שעות

צעירה בת 26 מספרד ניסתה להיפטר מבנה הקטן והשליכה אותו לתעלת שפכים. הוא אותר בתוך שקיות פלסטיק, כשהוא מחובר עדיין לחבל הטבור. האם נעצרה והיא חשודה בניסיון רצח

טרגדיה גדולה נמנעה בספרד: משרד הפנים הספרדי הודיע אתמול (ראשון) שכבאים חילצו תינוק בן יומיים שהושלך לביוב בעיר אליקנטה שבמזרח המדינה. ההערכה היא כי התינוק, שאותר כשהוא עטוף בשקיות פלסטיק – עדיין מחובר לחבל הטבור, שהה בתעלת השפכים כ-40 שעות. אמו של הוולד, בת 26, נעצרה בחשד שניסתה לרצוח אותו.

חילוצו של התינוק התאפשר לאחר שאחד השכנים חשב ששמע חתול מיילל מפתח הביוב והזעיק את הכבאים בשעה 2:00 לפנות בוקר. להפתעתם של הכבאים, הם מצאו במקום את התינוק – במשקל שני קילוגרמים. הם העבירו את התינוק לבית החולים במהירות, שם הוא מאושפז עדיין במצב קשה אך לא נשקפת סכנה לחייו. בנוסף, נגרם לו שבר באחת מידיו וכן פציעות נוספות שלא פורטו בהודעת משרד הפנים.

לדברי המשטרה, אמו של התינוק לא התגוררה בבניין אשר סמוך אליו השליכה את בנה. עם זאת, נמסר כי היא אושפזה בבית החולים הכללי באליקנטה ביום שישי וטענה בפני הרופאים כי עברה הפלה. כשהשוטרים הגיעו לבית החולים על מנת לתשאל אותה, הודתה האם שניסתה להיפטר מבנה. לדבריה, לא היה לה מספיק כסף כדי לשלם עבור הפלה. כעת מנסים במשטרה להבין אם האם פעלה לבדה או שמא ישנו צד שלישי שמעורב במקרה המזעזע.

בחודש שעבר חולץ תינוק שנתקע בצינור ביוב במזרח סין לאחר שעל פי החשד הושלך על ידי אמו לאסלה. הסרטון שמתאר את החילוץ התפרסם בכל אמצעי התקשורת בעולם וזכה להתעניינות ולתגובות רבות. לטענת אמו, הוא החליק לתוך האסלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully