וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה בדירת המסתור החדשה: "משתף פעולה עם חוקריו"

23.6.2013 / 12:32

המשטרה הידקה האבטחה סביב העד מפרשת הרצח בבר-נוער והוא הובא לדירת מסתור חדשה. "הייתי לחוץ, לכן ברחתי", סיפר. בקרוב יעבור לרשות להגנת עדים. החשודים יובאו להארכת מעצר

צילום: ערוץ 10, אדריאן הרבשטיין עריכה: טל רזניק

עד המדינה בפרשת הבר-נוער חזר לשתף פעולה עם המשטרה. את הלילה שבין שבת לראשון הוא בילה שוב במחיצת בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, אך הפעם בדירת מסתור חדשה. אמש (שבת), לאחר ששב לחדרי החקירות במשרדי מחוז תל אביב של המשטרה, הוא חזר על גרסתו הראשונית, בה הפליל את חבריו הקרובים. "הייתי לחוץ, לכן ברחתי. אני מרגיש שבגדתי בחברים שלי. אף אחד לא איים עלי", אמר לחוקריו.

בימים הקרובים צפויה הרשות להגנת עדים להיכנס לתמונה, והעד יעבור לרשותם. זאת, משום שעל פי גורמים במשטרה, הוא סיים את תפקידו בחקירה. הוא מסר כבר את עדותו בפני החוקרים ועבר עימותים עם החשודים. כעת נותר לו להמתין עד למשפט הרצח, בהנחה שיוגשו כתבי אישום. במהלך המשפט צפוי העד למסור את עדותו ויהיה נתון לחקירה נגדית מצד ההגנה, לקראתה הוא עבר הכנה מצד חוקריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד המדינה כפי שנקלט במצלמות האבטחה של המלון בחיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה חשו הקלה עם חזרתו של העד ויהדקו את טבעת האבטחה סביבו בדירת המסתור החדשה. עם זאת, גם היום ציינו שם שהוא איננו בסטטוס עצור ושוהה שם מרצונו. מבחינת המשטרה, הוא לא הפר בינתיים את ההסכם שנחתם עמו. עם זאת, הגבירו שם את המעקב מצד גורמים טיפוליים וגם יחידת המשא ומתן של המטה הארצי נכנסה לתמונה.

היום יובאו חגי פליסיאן, טרלן חנקישייב והחשוד השלישי בפרשה, ששמו אסור בפרסום, לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בפעם השלישית. את מעצרו של פליסיאן, החשוד בביצוע הרצח במועדון, יבקשו להאריך בעשרה ימים, ואילו על החשודים האחרים יבקשו שם חמישה ימים. למרות אירועי סוף השבוע, במשטרת מחוז תל אביב שבו והביעו היום אופטימיות, שתיק הבר נוער יגיע לבית המשפט ויוגשו בו כתבי אישום. גורמים בימ"ר תל אביב צופים שתוך מספר ימים, או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא, הם יגישו הצהרת תובע לקראת הגשת כתבי אישום בפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בניין בו נלכד עד המדינה בפרשת הבר-נוער ברחוב יצחק שדה בתל אביב. יותם רונן
המשטרה תבקש את הארכת מעצרם של החשודים. הבניין בו נלכד עד המדינה בתל אביב/יותם רונן

שיחת טלפון בין עד המדינה לבין מלון "לואי" בחיפה בו הסתתר למשך מספר שעות ביום בו נמלט מדירת המסתור בשבוע שעבר היא שהובילה ללכידתו אמש בבניין ברחוב יצחק שדה בתל אביב. מנהל המלון, טל שימרון, סיפר כי העד וחברו התקשרו מוקדם יותר אתמול למלון ממספר שאינו חסוי, לאחר שצוות המלון כבר יו?דע על ידי המשטרה ביום חמישי ששני הגברים ששהו במלון למשך מספר שעות הם עד המדינה וחברו.

"היום התקשרו השניים למלון וטענו כי שכחו מצית", סיפר אתמול שימרון, אולם, הוא מציין, למעשה ביקשו השניים לברר אם המשטרה בעקבותיהם. "הם שאלו אם המשטרה ביקרה במלון ופקיד הקבלה השיב בשלילה". המשטרה, שצותתה ככל הידוע לשיחות הטלפון המגיעות למלון, איכנה את מכשיר הטלפון הנייד ופתחה במצוד אחר עד המדינה.

בצילומי האבטחה מהמלון שהגיעו לידי חדשות ערוץ 10 נראים עד המדינה וחברו בקבלה במלון ולאחר מכן בלשי הימ"ר פושטים ועורכים חיפוש במקום.

מלון "לואי" בחיפה. אדריאן הרבשטיין
שיחת הטלפון למלון היא שהובילה ללכידתו של עד המדינה/אדריאן הרבשטיין

העד היה אמור לצאת ביום חמישי בבוקר לחקירה, וכשבדקו את הדירה נמצא שהוא איננו. כפי הנראה, הוא קפץ מהחלון. המשטרה פתחה בחיפושים אחריו. מכר של עד המדינה מסר לוואלה! חדשות כי מאז ליל רביעי הטלפון שלו לא היה זמין. במשטרה ודאי נושמים הערב לרווחה לאחר שהתעורר חשש שמא העד יפגע או יימלט מהארץ. במשטרה ציינו כי הוא לא עצור והוא יצא מרצונו מהדירה, על אף שהייתה עליו שמירה של בלשי ימ"ר תל אביב מסביב לשעון.

עם היוודע דבר הבריחה, פתחה המשטרה בחיפושים נרחבים אחר עד המדינה, שנמשכו כאמור עד לפני זמן קצר. גורם משטרתי טען כי לא היה פגם בעבודתם של השוטרים ששמרו על עד המדינה. "השוטרים שהיו מופקדים על השמירה בדירת המסתור תוחקרו", סיפר הגורם בשיחה עם וואלה! חדשות. "השוטרים פעלו כשורה. ראו אותו בפעם האחרונה בשעה 2:00 לפנות בוקר ובשעה מוקדמת, בסביבות 6:00-7:00 בבוקר, השוטרים נכנסו לחדר וראו שהוא לא שם". לדבריו, "החלון ממנו יצא הוא חלון בקומה גבוהה ולא העריכו כי יצליח להימלט דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully