וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות של עד המדינה: התקשר למלון ממספר שאינו חסוי

קובי מנדל

23.6.2013 / 0:01

יומיים לאחר ששהו במלון "לואי" בחיפה ונמלטו מהמשטרה, התקשר חברו של עד המדינה בפרשת הבר-נוער למלון וטענו כי "שכחו את המצית". איתור מספר הטלפון הוביל למעצר

צילום: ערוץ 10, אדריאן הרבשטיין עריכה: טל רזניק

שיחת טלפון בין עד המדינה בפרשת הבר-נוער לבין מלון "לואי" בחיפה בו הסתתר למשך מספר שעות ביום בו נמלט מדירת המסתור בשבוע שעבר היא שהובילה למעצרו אמש (שבת) בבניין ברחוב יצחק שדה בתל אביב. מנהל המלון, טל שימרון, סיפר כי השניים התקשרו מוקדם יותר אתמול למלון ממספר שאינו חסוי, לאחר שצוות המלון כבר יו?דע על ידי המשטרה ביום חמישי ששני הגברים ששהו במלון למשך מספר שעות הם עד המדינה וחברו.

"היום התקשרו השניים למלון וטענו כי שכחו מצית", סיפר אתמול שימרון, אולם, הוא מציין, למעשה ביקשו השניים לברר אם המשטרה בעקבותיהם. "הם שאלו אם המשטרה ביקרה במלון ופקיד הקבלה השיב בשלילה". המשטרה, שצותתה ככל הידוע לשיחות הטלפון המגיעות למלון, איכנה את מכשיר הטלפון הנייד ופתחה במצוד אחר עד המדינה.

בצילומי האבטחה מהמלון שהגיעו לידי חדשות ערוץ 10 נראים עד המדינה וחברו בקבלה במלון ולאחר מכן בלשי הימ"ר פושטים ועורכים חיפוש במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שילמו מראש ועלו לחדר". עד המדינה וחברו במלון "לואי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין ישנם כמה "חורים" במה שעבר על עד המדינה ב-72 השעות בהן היה בחופשי, שנלכד בארונית מתחת לכיור בדירה ברחוב יצחק שדה, אולם אחת התחנות המרכזיות הייתה המלון ברחוב החלוץ בחיפה.

העד, הגיע יחד עם חבר למלון ברחוב החלוץ בעיר למשך מספר שעות, והשניים עזבו את המקום לאחר שהתעורר חשדם שהמשטרה בעקבותיהם. שימרון סיפר לוואלה! חדשות אודות זוג הגברים שביקשו "קצת להירגע מהמציאות באזור המרכז". מנהל המלון סיפר כי עד המדינה וחברו הגיעו למלון ביום חמישי בסביבות השעה 15:00 כשהעד חבוש בכובע ומשקפי שמש. "הם היו נורמטיביים וחמודים", אמר שימרון, "הם סיפרו שבאו כדי להתרחק מהרעש בתל אביב ולנוח בעיר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלשי הימ"ר בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי שימרון, הופעת שני הגברים שמבקשים לשכור חדר במלון הייתה מעט מוזרה בעיניו, אולם הוא לא חשד כי מדובר באיש שהרים את כל המשטרה על הרגליים מאז נמלט מדירת המסתור בה הוחזק ושעליו מבססת המשטרה את תיק הרצח שאירע באוגוסט 2009.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם עלו לחדר, וסמוך לשעה 21:00 עזבו בבהילות את המקום", סיפר שימרון. בעת שעזבו עד המדינה וחברו את המלון, הם השאירו את המפתחות ושילמו מראש. בעל המלון סיפר שהיה חייב להם 40 שקלים עודף על התשלום. לא שימרון ולא אנשי המלון חשדו כאמור שמדובר בעד המדינה, עד שבשעה 1:00 בלילה שבין יום חמישי ליום שישי התקשרו בלשי המשטרה למלון וביקשו לצפות בתיעוד מצלמות האבטחה המותקנות במלון. הבלשים הגיעו גם לביתו של שימרון, ערכו בו חיפוש ולקחו את שימרון לחקירה. לאחר שהתברר לחוקרים כי למנהל המלון לא היה מושג אודות זהות האורחים, הם נסעו עמו למלון, לקחו את צילומי האבטחה וככל הנראה הבינו מהם כי יש קצה חוט באשר למקום הימצאו של עד המדינה. הערב, כאמור, בעקבות המעקב אחר קו הטלפון של המלון, הצליחו בלשי ימ"ר תל אביב לשים ידם על עד המדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבלשי הימ"ר מגיעים לערוך חיפוש במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully