וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מנכ"לית משרד החינוך תסיים את תפקידה

17.6.2013 / 17:57

גורמים במשרד החינוך אישרו כי דלית שטאובר תעזוב את תפקידה בקרוב, אך טרם נמצא לה מחליף. שטאובר מונתה על ידי השר הקודם גדעון סער, וכעת מחליפו פירון ימנה מנכ"ל אחר

מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר תסיים בקרוב את תפקידה – כך נודע היום (שני) לוואלה! חדשות. גורמים במשרד החינוך אישרו את הדברים ואמרו כי למשרד רשימת מועמדים להחליף את שטאובר וכי טרם נמצא לה מחליף. גורמים בכירים לשעבר במשרד, סיפרו כי בין היתר נבחנה בעבר מועמדותם של מנכ"ל רשת "אורט" צביקה פלג, ומנכ"ל רשת "אמי"ת" ד"ר אמנון אלדר. בלשכת השר פירון מכחישים את הדיווח.

לדברי הגורמים, שטאובר הייתה אמורה לסיים את תפקידה בסוף שנת הלימודים הנוכחית ולהתחיל חפיפה עם מנכ"ל חדש עוד בטרם פתיחת שנת הלימודים. אולם, המשרד מתקשה למצוא לה מחליף ובשלב זה היא נשארת בתפקידה עד שיימצא מועמד ראוי. יצוין כי לרוב שרים חדשים ממנים מנכ"ל מטעמם עם כניסתם לתפקיד וכי אין מדובר בהכרח בחיכוך בינה לבין שר החינוך, שי פירון.

שטאובר משמשת בתפקידה משנת 2011, אז מונתה על ידי שר החינוך דאז גדעון סער. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך ובתפקידי ניהול נוספים במערכת החינוך. לשטאובר תואר ראשון בחינוך מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בספרות ובלשנות אנגלית מבר אילן. היא בוגרת מכון מנדל למנהיגות ואף זכתה בפרסים רבים בתחום החינוך בהם פרס מפקחת מצטיינת מטעם מחוז תל אביב ופרס מנכ"ל משרד החינוך.

מלשכת שר החינוך נמסר בתגובה: "הנושא אינו עומד על הפרק. מנכ"לית משרד החינוך היא גב' דלית שטאובר הממלאת את תפקידה על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully