וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערבי הארוטיקה" של סגנית ראש ה-CIA החדשה

אבריל היינס, יועצת משפטית בבית הלבן, היא האישה הראשונה שמונתה לתפקיד. התקשורת לא בזבזה זמן, ומיהרה לחשוף שבצעירותה אירחה ערבי ספרות ארוטית בחנות הספרים שניהלה

היסטוריה בארצות הברית: הנשיא ברק אובמה מינה לראשונה אישה לתפקיד סגנית ראש ה-CIA. אבריל היינס, יועצת משפטית למועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, תיכנס לתפקיד ב-9 באוגוסט, במקומו של מייקל מורל, שהתפטר שלשום(רביעי) מתפקידו כסגנו של ראש סוכנות הביון, ג'ון ברנן.

זמן קצר אחרי פרסום הידיעה על מינויה של היינס, הופיעו ניסיונות למצוא דופי בעברה. האתר האמריקני "דיילי ביסט" דיווח היום כי היינס נהגה לארח "מפגשי ארוטיקה" בחנות ספרים בבולטימור שהייתה בבעלותה לפני כשני עשורים. על פי הדיווח, במפגשים נהגו היינס והמבקרים בחנות להקריא קטעים מספרים ארוטיים.

"ארוטיקה הפכה נפוצה יותר כי אנשים מנסים לקיים יחסי מין בלי לקיים יחסי מין", הסבירה היינס בראיון עמה שפורסם ב"בולטימור סאן" ב-1995. "אחרים מנסים למצוא פנטזיות חדשות כדי להפוך את היחסים המונוגמיים למספקים יותר".

הבית הלבן: "אבריל תשרת בתפקיד באופן הטוב ביותר"

בחודש אפריל האחרון הודיע אובמה על מינויה של היינס לתפקיד היועצת המשפטית של מחלקת המדינה, אולם עם התפטרותו של מורל, היא הפכה למועמדת מובילה להחליפו. דובר בבית הלבן ציין כי מינויה למחלקת המדינה בוטל. "ראש הסוכנות ברנן שקל כמה מועמדים, והגיע למסקנה שאבריל תשרת בתפקיד סגן ראש הסוכנות באופן הטוב ביותר", אמר הדובר.

בהצהרת ה-CIA נכתב כי היינס השתתפה ברוב הפגישות החשובות של אנשי הממשל הבכירים ביותר, וכן בוועדה משפטית המפקחת על הפעילויות החשאיות ביותר של הסוכנות. המינוי של היינס אינו המינוי הראשון של אישה לתפקיד ביטחוני בכיר בתקופת ממשלו של הנשיא ברק אובמה. בחודש מרץ האחרון מונתה ג'וליה פירסון לעמוד בראש השירות החשאי במדינה. זאת לאחר ששימשה ראש הסגל בשירות החשאי. סוכנים בשירות ידעו לספר על אישה חכמה, מנוסה ואחראית. "ג'ולי נבחרה משום שהיא מוכשרת לתפקיד", אמר ראש השירות לשעבר, ראלף בשמן. "זה מרגש עבור השירות, זה גורם לי גאווה גדולה שהיא תמלא את התפקיד".

בשבוע שעבר הודיע אובמה על מינויה של השגרירה האמריקנית באו"ם לשעבר, סוזן רייס, לתפקיד היועצת לביטחון לאומי של הנשיא. מחליפתה באו"ם היא סמנתה פאוור, שהייתה דמות מרכזית "מאחורי הקלעים" של המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully