וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נהרג בכביש 5; אופנועו הועף לנתיב הנגדי

יהושע בריינר

12.6.2013 / 8:00

לא ניתן לזהות את גופת הצעיר, שנמצאה סמוך לאזור התעשייה ברקן. כ-400 מטרים משם נמצא אופנוע בנתיב הנגדי, הפונה לכיוון תל אביב. כוחות משטרה חוקרים את נסיבות האירוע

גופת גבר בשנות ה-20 לחייו נמצאה הבוקר (רביעי) מוטלת בכביש 5, סמוך למחסום ברקן. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. בשלב זה לא ניתן לזהות את הגופה, שנמצאה ליד גדר הבטיחות בכביש, לא הרחק מאזור התעשייה ברקן. במרחק 400 מטרים משם, בנתיב הנגדי הפונה לכיוון תל אביב, נמצא אופנוע מוטל על הכביש. המשטרה חשדה תחילה כי ייתכן ומדובר בתאונת פגע וברח, אך כעת מתמקד כיוון החקירה בתאונה עצמית של הנהג.

המשטרה חושדת שהנהג התנגש במעקה הבטיחות ומשם עף למרחק רב. גופתו נשלחה לזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

חשד לפגע וברח-רוכב אופנוע נהרג בכביש 5 סמוך לברקן, יוני 2013. בועז בן ארי, זק"א
הגופה נמצאה בנתיב לכיוון אריאל, האופנוע היה מוטל בנתיב הנגדי/זק"א, בועז בן ארי

אמש, נפצעה ילדה בת חמש מרהט באורח בינוני סמוך לבית ספר, ככל הנראה מפגיעת כלי רכב, והובהלה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. משטרת רהט, שחוקרת את נסיבות האירוע, עיכבה לחקירה את הנהג שדיווח על הפגיעה ומצא אותה מוטלת על הכביש.

בליל ראשון עוכב נהג כבן 30 לחקירה לאחר שעל פי החשד נמלט משוטרים שביקשו לבדוק את רכבו באזור נמל תל אביב, סמוך לכניסה לחניון מלון הילטון, ובמהלך מנוסתו דרס למוות הולך רגל כבן 30, שנפצע באורח קשה ומת מפצעיו בבית החולים איכילוב בעיר. עוד עולה כי לאחר האירוע נמלט החשוד מזירת התאונה.

סמוך לשעה 4:30 הבחין צוות סיור של שוטרי תל אביב צפון בכלי רכב חשוד באזור נמל תל אביב, סמוך לכניסה לחניון מלון הילטון. הם ניגשו לבדוק אותו ואז החל הנהג בנסיעה פראית תוך שהוא פורץ את מחסום הכניסה וגם את מחסום היציאה של חניון המלון.

כלי הרכב המשיך בנסיעה במהירות מופרזת תוך שהוא נכנס לרחוב בן צבי נגד כיוון התנועה. שם הוא פגע על פי החשד באדם שחצה את הכביש ופצע אותו באורח קשה. לאחר מכן ננטש הרכב בחניון הרכבת בצומת הולץ ויושבי כלי הרכב נמלטו ממנו. לאחר מכן איתרה המשטרה את בעל הרכב והוא נחקר.

חשד לפגע וברח-רוכב אופנוע נהרג בכביש 5 סמוך לברקן, יוני 2013. בועז בן ארי, זק"א
זירת התאונה, היום/זק"א, בועז בן ארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully