וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נמלט משוטרים ודרס למוות הולך רגל בתל אביב

9.6.2013 / 12:10

עוד עולה כי בעת שנמלט, פרץ החשוד את מחסומי החניון שלידו שהה, ולאחר מכן פגע בהולך רגל כבן 30 ברחוב בן צבי, תוך שהוא נוסע נגד כיוון התנועה. הוא אותר ועוכב לחקירה

חשד לתאונת פגע וברח: נהג כבן 30 עוכב הבוקר (ראשון) לחקירה לאחר שעל פי החשד נמלט הלילה משוטרים שביקשו לבדוק את רכבו באזור נמל תל אביב, סמוך לכניסה לחניון מלון הילטון, ובמהלך מנוסתו דרס למוות הולך רגל כבן 30, שנפצע באורח קשה ומת מפצעיו בבית החולים איכילוב בעיר. עוד עולה כי לאחר האירוע נמלט החשוד מזירת התאונה.

סמוך לשעה 4:30 הבחין צוות סיור של שוטרי תל אביב צפון בכלי רכב חשוד באזור נמל תל אביב, סמוך לכניסה לחניון מלון הילטון. הם ניגשו לבדוק אותו ואז החל הנהג בנסיעה פראית תוך שהוא פורץ את מחסום הכניסה וגם את מחסום היציאה של חניון המלון.

עוד עולה כי כלי הרכב המשיך בנסיעה במהירות מופרזת תוך שהוא נכנס לרחוב בן צבי נגד כיוון התנועה. שם הוא פגע על פי החשד באדם שחצה את הכביש ופצע אותו באורח קשה. לאחר מכן ננטש הרכב בחניון הרכבת בצומת הולץ ויושבי כלי הרכב נמלטו ממנו. לאחר מכן איתרה המשטרה את בעל הרכב והוא נחקר.

בחודש מרץ, כחודשיים לאחר שוועדת השחרורים קבעה כי הוא מסוכן לציבור ודחתה את בקשת השחרור המוקדם שלו, שוחרר מהכלא שלום ימיני, שהורשע בהפקרתן של מיטל אהרונסון, שנדרסה למוות, ושל חברתה מלי יזדי ,שנפצעה קשה, בתאונת פגע וברח ברחוב אבן גבירול בתל אביב באוקטובר 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully