וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטי תיל ושרשראות ברזל: הצצה ל"בית הזוועות"

רשת CNN פרסמה תמונות של חצר ביתו של אריאל קסטרו, שחטף, כלא ועינה במשך עשור שלוש נשים. בחצר נמצאו חוטי תיל ושרשראות ברזל שכנראה שימשו אותו במהלך מעשי ההתעללות

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

צפו בפריצה ל"בית הזוועות" - ושחרור החטופות

פרשת חשיפת "בית הזוועות" בארצות הברית ממשיכה לעורר הדים. רשת CNN האמריקנית שידרה אמש (שני) תמונות מביתו של אריאל קסטרו, תושב קליבלנד שבאוהיו אשר הואשם בחטיפתן וכליאתן של שלוש הנשים מישל נייט, ג'ינה דה-חזוס ואמנדה ברי, שאף הרתה וילדה בת במהלך השבי. אחד משכניו של קסטרו, שנעצר יחד עם שני אחיו פדרו ואוניל, העביר לידי הרשת כ-70 תצלומים של החצר האחורית של קסטרו, שבה הוחזקו הצעירות במשך כעשר שנים ועברו מסכת עינויים הכוללת מעשי אונס רבים.

בחצר הבית שבה שרר אי סדר,ו התגלה ציוד רב כולל סלילים של חוטי תיל ושרשראות ברזל. כתבת הרשת סיפרה כי ייתכן שהסלילים והשרשראות שימשו את קסטרו במהלך מעשי העינויים. כמו כן נמצאו שם כמה זוגות אופניים וכן עמוד כדורסל לילדים. בתמונה אחרת שפורסמה ישנה מראה שקסטרו הצמיד לדלת האחורית של ביתו, ככל הנראה כדי שיוכל לפקח על מי שמגיע לביתו מהרחוב. קסטרו לא הסתפק בכך, והוא אטם את חלונות ביתו בצד הפונה לחצר האחורית, ככל הנראה כדי להסתיר מעיני העוברים ושבים את מה שהתרחש בתוך הבית. לדברי השכן שתיעד את החצר, קסטרו החל לגדר את חצר הבית, אך הוא לא סיים את המלאכה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסטרו אטם את חלונות ביתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושבי רחוב סימור בעיר קליבלנד, שבה התגורר קסטרו, דורשים מהרשויות להרוס עד היסוד את "בית הזוועות", שמהווה תזכורת כואבת עבור הקהילה המקומית לעובדה כי מעשי הזוועה שביצע קסטרו התרחשו ממש מתחת לאפם במשך שנים רבות. התובע הכללי של מחוז קויאהוגה במדינת אוהיו, טימותי מקגינטי חשף בסוף השבוע כי "חוטף הילדות הפעיל חדר עינויים ובית כלא פרטי בלב העיר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלילי התיל בחצר ביתו של קסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא הוסיף כי העינויים שעברו שלוש החטופות נייט, ברי, ודה-חסוס – הם "בלתי נתפשים". התובע הוסיף כי קסטרו יואשם ברצח בנסיבות מחמירות, משום שעל פי החשד הוא הכה את החטופות עד שהן עברו הפלה טבעית, לאחר שהרו בשבי. באוהיו קיים עונש מוות על הריגה מכוונת של עובר. על פי עדותה של נייט במשטרה, קסטרו גרם לה להפיל לפחות חמש פעמים, לאחר שהרעיב אותה כל פעם במשך כשבועיים והכה אותה באגרופים בבטנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצר הבית של קסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרות הברזל בחצר הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
חוטף הנשים אריאל קסטרו בתא המעצר. מאי 2013. רויטרס
החוטף, אריאל קסטרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully