וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב הדרום כלא והכה את אשתו עד זוב דם

רמי שני

4.4.2013 / 3:48

מכתב האישום עולה כי לאחר שאשת הנאשם, תושב תל שבע, התקשרה למשטרה מהחדר שבו נכלאה עם ילדיה, הגיעו למקום שוטרים, ונחרדו ממראה האישה בשל האלימות הקשה שניכרה על גופה

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) בבית משפט השלום בבאר שבע נגד תושב תל שבע, בשנות ה-30 לחייו, בגין הכאה וכליאה של אשתו וילדיו באחד מחדרי הבית שבו הם מתגוררים ביישוב. חקירת האירוע נפתחה ביום חמישי שעבר, אז התקבלה במשטרה שיחת טלפון מאישה שסיפרה בבכי כי בעלה הכה אותה וכלא אותה באחד מחדרי הבית. מיד לאחר מכן השיחה נותקה.

הודעה על האירוע הועברה לצוות בילוש של נקודת המשטרה בתל שבע - תחנת עיירות, וזה יצא מיד אל בית המשפחה. משהגיעו למקום, הבחינו שוטרי הצוות בחצר הבית בגבר שפלג גופו העליון חשוף ופניו זבות דם. כשנשאל ממה נפצע הוא ענה כי נפגע בעבודה וכי הכל בסדר בביתו. ואולם מכתב האישום עולה כי כאשר נכנסו הבלשים לבית, הם הבחינו בחמישה ילדים מבוהלים ובוכים.

בהמשך ניסה אחד השוטרים להרגיע אותם והשאר פתחו בניסיונות לאיתור האישה בחדרי הבית. לאחר זמן קצר הבחין אחד מהם בדלת נעולה. בשלב זה, על פי כתב האישום, טען הבעל כי אין בידיו מפתח לדלת וכי אין שום דבר מאחוריה. ואולם השוטרים הבהירו לבעל כי אם הוא לא יפתח את הדלת, הם יפרצו אותה. בשלב זה נעמד הנאשם ליד הדלת וקרא: "תפתחי, המשטרה שלך הגיעה". השוטרים פתחו במשא ומתן עם האישה שהסתתרה מאחוריה והזדהו כבלשים, ורק אז היא ניאותה לפתוח את הדלת.

הגנו על האישה והילדים עד שהגיעו ניידות תגבור

לדברי השוטרים, הדמות שנגלתה להם הייתה אחוזת אימה, בוכה ומבוהלת וסימנים קשים של דם ואלימות ניכרו על פניה, ידיה וגופה. כמו כן, השוטרים הבחינו בסימנים קשים של הפעלת אלימות שהייתה בבית - על הרצפה נראו שברי כוסות וחלונות זכוכית, וכן אבנים וחפצים קשים. בשלב זה עצרו השוטרים את הבעל, ואולם כשיצאו החוצה וביקשו להעבירו לניידת, התברר כי הוא הצליח ליצור קשר עם בני משפחתו, וכי אלה הזעיקו עשרות אנשים מאולם אירועים סמוך, שבו התקיימה באותה שעה חתונה. על פי כתב האישום, ההמון שהוזעק למקום ניסה למנוע מהשוטרים להוביל את הבעל למעצר. בתגובה, כבל עצמו אחד הבלשים לבעל ונכנס עמו לביתו.

בד בבד, גוננו השוטרים על האישה ועל הילדים, עד שהגיעו ניידות תגבור מנקודת המשטרה המקומית. לאחר מכן נלקח הבעל לחקירה, והיום הוגש נגדו כאמור כתב אישום חמור, בצירוף בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בלשי המשטרה המתינו בבית עד לבוא אנשי הרווחה, ואלה דאגו לטפל בילדי הזוג ובאישה. הם סיפקו להם מזון וצרכים חיוניים אחרים ואף הבטיחו להמשיך לדאוג להם.

בעדותה סיפרה האישה כי החליטה להתקשר למשטרה ולדווח על התקרית, בעקבות ידיעות שהגיעו אליה על כך ששוטרי הנקודה החדשה שהוקמה בעיר סייעו בהתערבותם למספר נשים שנקלעו למצב דומה. לדברי רפ"ק ניבי אוחנה, מפקד נקודת תל שבע - תחנת עיירות, "אנו ננקוט אפס סובלנות בכל מקרה של אלימות ונמצה את הדין עם המבצעים. חשוב שכל מי שנפגע מאירוע אלימות באשר הוא יגיע לתחנת המשטרה ויתלונן על מנת שנוכל לטפל במקצועיות באירועים אלה ולמגרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully