וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות אתמול בין ש"ד לפרקליט אולמרט: "שקרן פתולוגי"

עד המדינה בפרשת הולילנד הלך לעולמו, פחות מיממה לאחר דיון סוער בבית המשפט. "תודה לאל שלא נולד לי יצור כמוהו. יש גבול כמה אני מוכן לסבול", אמר על פרקליטו של אולמרט

צילום: עומר מירון, דניאל בוק, טל אנגלנדר, גדעון צנטנר; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

תיק המדינה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת הולילנד ספג מהלומה עם מותו היום (שישי) של עד המדינה ש"ד, יום לאחר דיון סוער שהתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב. בעדותו האחרונה התעמת ש"ד עם פרקליטו של אולמרט, עורך הדין רועי בלכר, חזר לביתו, והתלונן על היחס לו זכה. צוות ההגנה של אולמרט, טען במהלך הדיון כי עד המדינה זייף מסמך, שערך כביכול ב-1998, ובו רשימה של 12 מקורבים ובני משפחה של העד, שכביכול העבירו תרומות לאולמרט בעת שהתמודד על ראשות עיריית ירושלים.

עד המדינה בפרשת הולילנד, מחוזי תל אביב, אוגוסט 2012. דרור עינב
עימות סוער בדיון. ש"ד בבית המשפט/דרור עינב

"אתה שקרן פתולוגי", הטיח עד המדינה בעו"ד בלכר במהלך החקירה הנגדית. "הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, ואני לא יכול להגיד שהוא שקרן פתולוגי? הוא מעליב כמו זבל, אני לא אבא שלו עדיין, אם אבא שלו לא חינך אותו, שיילך לבית ספר לחינוך, זבל שכמוך, איך אתה מדבר". בהמשך החקירה טען עו"ד בלכר כי ש"ד משקר. "אני לא רוצה לדבר על גסות הרוח שלך", ענה לו העד.

בהמשך החקירה התערבה בעניין גם התובעת. "מר בלכר מגזים משעות הבוקר המוקדמות, הדברים שהוא אומר הם בלתי נסבלים, גם כלפי העד וגם כלפי התביעה. האלימות שהוא נוהג בה בבית המשפט אינה מתקבלת על הדברים, הצעקות, הדברים שנאמרים בו. יש לנו יותר מ-70 ישיבות, מעולם אף סנגור לא דיבר בצורה כזו. מר בלכר מרשה לעצמו יותר מידי", אמרה. "התלבטתי אם להעיר בתחילת הישיבה לאחר ההפסקה שהעד קרא לי שקרן פתולוגי, פרקליטת המחוז סיננה 'הוא צודק'", ענה עו"ד בלכר. "האוזניים שלי שמעו היטב את האמירות האלה, ואני חושב שלהגיד שאני מתנהג באלימות, זה דבר בלתי ראוי. אני לא חושב שיש משהו לא בסדר שעשיתי מול העד, למעט להגיד לו מעת לעת שהוא דובר שקר. מדי פעם טיפה הקול עולה. זו פשוט הערה לא במקום". בהמשך הכחיש ש"ד טענה נוספת של עו"ד בלכר, ואמר לו: "אתה לא רציני. כל השאלות שלך לא רציניות, בטח יש לך עוד מסמך שראית ונתפסת על מילה, אני מכיר את שיטות העבודה שלך, למדתי אותן תודה לאל".

כאשר טען שוב פרקליטו של אולמרט כי ש"ד משקר, ענה לו העד: "אני אומר שאתה משקר. אני לא מוכן, עם כל הכבוד, שהוא ימשיך להשתמש במילים ושאני לא אענה לו. אם אביו לא לימד אותו חינוך, אני אלמד אותו. אמנם אני לא אבא שלו, אבל תודה לאל שלא נולד לי יצור כמוהו. יש גבול כמה אני מוכן לסבול בגילי ובמצבי הנפשי והרפואי, עד כמה אני מוכן לספוג שפה כזו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully