וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המטוס התרסק, ההורים והתינוק יצאו ללא פגע

ג'ונתן פילדינג לקח את אשתו ובנם התינוק לטיסה בשמי יוטה. כשהמאייד קפא והמטוס צלל לאדמה, שלף ג'ונתן מצלמה ותיעד הכל: "ידעתי שנהיה בסדר, פשוט לא ציפיתי לזה"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

לרגל יום הולדתה של אשתו, החליט ג'ונתן פילדינג לקחת אותה ואת בנו התינוק, בן שבעה חודשים, לטיסה בשמי יוטה. אך ברגע אחד, משהו השתבש: המאייד במטוס הקטן קפא, והטייס נאלץ לבצע נחיתת חירום. בעוד המטוס עושה צולל לקרקע, ראה אבי המשפחה לנכון לשלוף את המצלמה ולתעד את הכל.

בסרטון שהעלה לרשת, פילדינג מקריין את התגלגלות האירועים, ונראה כי הוא מנסה להרגיע את אשתו המודאגת, קרי, ואת תינוקו הבוכה: "נודע לנו שהמאייד קפוא. זה מרגש, אני לא מודאג, אנחנו נהיה בסדר", אמר ג'ונתן. "אני אוהב את המשפחה שלי, אני יודע שנהיה בסדר - אבל זה די מפחיד וקצת מרגש באותו הזמן".

המטוס התרסק - האב, רעייתו ובנם התינוק שרדו. צילום מסך
"די מפחיד - וקצת מרגש באותו הזמן". המטוס אחרי ההתרסקות/צילום מסך

"אנחנו מחפשים איפה לנחות," הכריז ג'ונתן. "יש לנו תפילה בלב ואני חושב שנהיה בסדר". המטוס התרסק לפתע, מצלמתו של ג'ונתן החליקה מידיו לרגלי הטייס. כל נוסעי המטוס יצאו ללא פגע. "כולם בסדר?" בדק הטייס בעוד התינוק המבוהל צווח. ג'ונתן הנחוש לתעד את כל המאורע שלף את המצלמה משרידי המטוס והמשיך לקריין: "שרדנו התרסקות", אמר בשמחה ופנה לאשתו קרי: "את בסדר? את תטוסי שוב?". קרי, שנראתה רגועה למדיי השיבה בחיוב. כשהוא בוחן את הנזקים סיכם ג'ונתן: "ידעתי שנהיה בסדר, פשוט לא ציפיתי לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ונתן פילדינג, רעייתו ובנם התינוק. לא חוששים לטוס שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully