וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ואישה נהרגו בתאונת דרכים באזור משגב

קובי מנדל

6.2.2013 / 16:55

התאונה אירעה כשמשאית ומכונית התנגשו בכביש 805, בקטע הכביש מהיישוב יעד לצומת יבור. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותם של נוסעי הרכב הפרטי. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מיכאל ברגמן

צעיר בן 24 וצעירה בת 20 נהרגו בתאונת דרכים שאירעה אחר הצהריים (רביעי) באזור משגב שבגליל. התאונה אירעה כששני כלי רכב, משאית ומכונית פרטית, התנגשו בכביש 805, בקטע הכביש מהיישוב יעד לצומת יבור.

צוות של מגן דוד אדום העניק לגבר ולאישה, תושבי אחד הכפרים באזור כרמיאל, טיפול רפואי וביצע פעולות החייאה, כשבסופן קבעו את מותם של השניים, נוסעי המכונית הפרטית. נהג המשאית נפצע קל ועוכב לחקירה.

שני הרוגים בתאונה בצפון הארץ בין צומת יבור למשגב , פברואר 2013. ערן גילווארג
המשטרה חוקרת את הנסיבות. זירת התאונה היום/ערן גילווארג

למקום הוזעקו גם כבאים בשל חשש שיש לכודים בכלי הרכב. חוקרי אגף התנועה של המחוז הצפוני חוקרים את נסיבות התאונה. נפתלי רוטנברג, מנהל סניף "איחוד הצלה" בכרמל סיפר כי "מדובר בתאונה חזיתית בין רכב פרטי למשאית, למרבה הצער גבר ואשה שהיו ברכב נהרגו, נהג המשאית טופל במצב קל, הכביש נסגר לתנועה, כוחות כיבוי פעלו במקום".

ביום ראשון נהרג רוכב אופנוע כבן 40 מפגיעת משאית במחלף מורשה בכביש 5. צוות של מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. תאונה קשה נוספת אירעה באותו יום בנתניה, כשהולכת רגל כבת 70 נפגעה מכלי רכב ברחוב דיזנגוף. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר, שם מתה מפצעיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שני הרוגים בתאונה בצפון הארץ בין צומת יבור למשגב , פברואר 2013. ערן גילווארג
זירת התאונה היום/ערן גילווארג

ערב קודם לכן נהרג צעיר בשנות ה-20 לחייו בתאונת דרכים שבה היו מעורבים משאית וכלי רכב פרטי בכביש מספר 44 ליד לוד. כוחות כיבוי חילצו את הצעיר, שהיה לכוד במכונית, ולאחר מכן העניקו לו פרמדיקים של מגן דוד אדום טיפול רפואי, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully