וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: חשש לחיי 20 חברי להקה שנעלמו אחרי הופעה

לאחר שהופיעו במועדון בצפון המדינה, נעלמו עקבותיהם של חברי להקת "קומבו קולומביה"; לא ידוע אם הלהקה קשורה למלחמת כנופיות הסמים שמשתוללת במדינה - אך קשר כזה נבדק

תעלומה במקסיקו: עקבותיהם של חברי להקת "קומבו קולומביה" (Kombo Kolombia) ממקסיקו נעלמו לאחר שהופיעו במועדון בעיר הידלגו שבצפון המדינה ביום חמישי האחרון, ומאז הן בחזקת נעדרים. לא ברור אם ההיעלמות קשורה למלחמות קרטלי הסמים המשתוללות במדינה וגבו עשרות אלפי קורבנות בשנים האחרונות.

לפי דיווחים בתקשורת המקומית, קרוביהם של חברי הלהקה, המונה 12 נגנים ושמונה עובדי במה, חוששים לגורל יקיריהם, לאחר שאלו לא יצרו עמם קשר מאז יום חמישי בערב. רכבי הלהקה נמצאו נטושים מחוץ למועדון בו נערכה ההופעה, דבר המחזק את החשש שנחטפו או נפגעו.

במהלך השנים האחרונות נרשמו במקסיקו כמה אירועים שבהם נחטפו ונרצחו מוזיקאים, במסגרת מלחמת הכנופיות האלימה המתנהלת במדינה. גורמים מקומיים סיפרו לכלי התקשורת כי לעומת מקרים קודמים שבהם נפגעו מוזיקאים ששרו "שירי הלל" לברוני הסמים (הידועים בשם narcocorridos), להקת "קומבו קולומביה" היא להקה המנגנת מוסיקה קולומביאנית פופולרית ולא ידוע על קשר כזה או אחר בינה לבין אחת הכנופיות בארצם.

עם זאת, מוסיפים אותם גורמים שהלהקה ניגנה בין היתר במועדונים הקשורים לברוני הסמים, ולכן קשה לקבוע באופן נחרץ כי היעלמות חבריה אינה קשורה למלחמת הכנופיות.
במהלך שש השנים האחרונות מתו במקסיקו כ-70 אלף בני אדם כתוצאה מאירועי אלימות הקשורים לסחר הסמים במדינה.

עוד מהעולם התחתון במקסיקו:
נובמבר האחרון: הם יורים גם במלכות יופי
אוקטובר: שליח פיצה איחר ב-40 דקות - ונרצח
הישג לנשיא? "חוסל גדול סוחרי הסמים במקסיקו"

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully