וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בניו יורק: מטופלים באינסולין נדבקו באיידס?

בית חולים במערב מדינת ניו יורק המליץ לכ-2,000 בני אדם שקיבלו את הזריקה בשנתיים האחרונות להיבדק. "ייתכן שבחלק מהמקרים נעשה שימוש חוזר במזרק ממטופל אחד לאחר"

כ-2,000 תושבי מדינת ניו יורק קיבלו בימים האחרונים הודעה לפיה הם עלולים להיות נשיא איידס, צהבת בי או צהבת סי. זאת עקב חשש שנעשה שימוש במזרקי אינסולין מזוהמים בבית החולים בעיר אולין שבמערב המדינה. זאת לאחר שמוקדם יותר החודש קיבלו יותר מ-700 אזרחים שטופלו בבית חולים בבאפלו מכתבים לפיהם יש חשש שנדבקו במחלות כרוניות כתוצאה משימוש לא נכון במזרקי אינסולין.

מבית החולים "אולין ג'נרל" נשלחים מכתבים ל-1,915 מטופלים שקיבלו זריקת אינסולין במקום החל מנובמבר 2009 ועד השבוע שעבר. במכתבים, ממליץ בית החולים למטופלים לקבוע תור לבדיקת דם. גורמים בבית החולים אמרו כי הסיכויים שאכן הייתה הידבקות נמוכים מאוד, אך היה עליהם ליידע את המטופלים באפשרות.

החשש משימוש במזרקים מזוהמים בבית החולים באולין עלה לאחר הביקורת הפנימית בבית החולים "וטרנס אפיירס", אשר קבעה כי נעשה שימוש חוזר במזרקי אינסולין, אשר בהם היה הצוות אמור להשתמש באופן חד פעמי בלבד. "משיחות עם הצוות ברפואי עלה כי ייתכן שהנוהג של שימוש במזרק של מטופל אחד עבור מטופלים אחרים ארע בחלק מהמקרים", הודה יו"ר החברה האחראית על בית החולים, טימותי פינאן. הוא הדגיש כי בית החולים אינו יודע על אירוע הדבקה או על חולים מסויימים אשר נמצאים בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully