וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: עשה את צרכיו בין מסילות הסאבווי ונהרג

משטרת ניו יורק חשדה תחילה כי תושב ברונקס נרצח בתחנת הרכבת במהלך מאבק עם חסר בית, שהגיח שותת דם וחבול מהמסילות. לאחר מכן התברר כי אין קשר בין שני המקרים

תושב ניו יורק, בן 31, נהרג שלשום מפגיעת רכבת בעת שעשה את צרכיו בין מסילות הרכבת התחתית בעיר. העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח שלשום (שלישי) כי האיש, תושב שכונת ברונקס, מעד על מסילת הרכבת התחתית ונפגע מקרונות הרכבת בתחנה שברחוב 125. כעבור זמן קצר הבחינו נוסעים שהמתינו ברציף הנגדי באדם פצוע וזב דם זוחל מהמסילה אל התחנה. משטרת ניו יורק חשדה תחילה כי בין הפצוע לבין ההרוג התפתח מאבק שגלש למסילת הרכבת, אך עם התקדמות החקירה מסרו גורמים כי הפצוע נפגע מרכבת שחלפה בתחנה וכי אין קשר לתאונה שאירעה ברציף הנגדי. האיש, ככל הנראה חסר בית, פונה לבית חולים בהארלם כשהוא סובל משברים וחבלות בכל חלקי גופו. גורם משטרתי מסר לעיתון כי בבדיקות שערכו הרופאים לפצוע התגלו בגופו שרידי סם.

בעקבות שתי התאונות שאירעו בתחנה תנועת הרכבות התעכבה במשך 45 דקות. "אמרו לנו שמדובר בבעיה בבלמים של הרכבת, אבל כולנו ידעו שמשהו אחר קרה", ספיר לעיתון אנג'ל טורס, נער בן 17 שהמתין עם אלפי נוסעים נוספים להמשך פעילות הרכבות. אמו, אווילן בונטה, אמרה כי הייתה לה תחושה שאדם נהרג בתחנה. "כשהרכבת עצרה, אמרתי לבני שמישהו כנראה נפל לפסים", אמרה. זו הרגשה לא טובה לדעת שמישהו נהרג".

קלסתרון של אריקה מננדז, נאשמת שדחפה גבר אל מותו ברכבת התחתית בניו יורק, דצמבר 2012. AP
הקלסתרון של אריקה מננדז, שהפיצה משטרת ניו יורק/AP

בחודש שעבר חששו תושבים רבים ב"תפוח הגדול" להשתמש בשירותי הרכבת התחתית בעיר בעקבות שני מקרי רצח שאירעו בתחנות הרכבת הפזורות לאורכה ורוחבה של ניו יורק. אריקה מננדז, תושבת ברונקס בת 31, הודתה כי דחפה לפסי הרכבת בקווינס את סוננדו סן, מעצב גרפי ממוצא הודי, כיוון שהיא "שונאת מוסלמים ושונאת הודים, כי הם הפילו את מגדלי התאומים". נגד מננדז, שמעשיה תועדו במצלמות האבטחה, הוגש כתב אישום בגין רצח מדרגה שנייה. אם תורשע, היא צפויה לעונש של בין 25 שנות מאסר ולבין מאסר עולם. אם היא תורשע בפשע שנאה, ייתכן שעונשה יוחמר. בתחילת חודש דצמבר הושלך קי סוק-האן, תושב קווינס, לפסי המסילה בתחנת הרכבת בכיכר טיימס. נעים דיוויס, חסר-בית מקומי, הפיל אותו למסילה, והרכבת, שלא הספיקה לבלום, דרסה אותו למוות לעיני העומדים ברציף. התקרית כולה תועדה על ידי צלם ה"ניו-יורק פוסט", שעמד במקרה במקום, ועוררה דיון נוקב בשאלה האם היה עליו לצלם את המקרה – או לנטוש את המצלמה ולנסות להציל את האדם שהושלך אל הפסים. דיוויס הואשם ברצח מדרגה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully