וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת השידול לזנות: "פיזרו עלינו כסף ומתנות"

אחת הנערות סיפרה בחקירתה שקיבלה מאות שקלים על שירותיה: "היא הכניסה אותנו לרכב והדגימה לנו איך לבצע באחד הלקוחות אקט מיני". גורמי רווחה: מגיעות מבתים הרוסים

"היו מפזרים עלינו כספים וקונים לנו דברים. בשלב מסוים, האישה (החשודה בשידול לזנות, מ.ש) אמרה שצריך לעשות משהו בשביל הכסף. היא הכניסה אותנו לרכב והדגימה לנו איך לבצע באחד הלקוחות אקט מיני. שלושה או ארבעה ימים אחר כך כבר היו לי אלף שקל בארנק", כך סיפרה אחת הנערות ששודלו לפי החשד לזנות בדרום תל אביב, היום בת 16, על היחס שקיבלה מהלקוחות במסגרת הפרשה שנחשפה היום (שני). מדבריה עולה כי בדרך כלל המפגשים היו בתוך רכבם של הלקוחות ובכל פעם היא קיבלה 200-300 שקלים על השירותים שסיפקה. כשהתבקשה לקיים יחסי מין מלאים היא סירבה, לדבריה.

מפרטי החקירה עולה כי הרשת הוקמה לכאורה על ידי החשודה העיקרית, תושבת תל אביב בת 26 שתיווכה בין הנערות ללקוחות ותושב טייבה שהיה הלקוח הראשון. מעגל הזונות התרחב מפה לאוזן וכך גם מעגל הלקוחות. אחד הלקוחות מצא את הנערות בעת ששוטט באזורי בילוי של קטינים, אחר קיבל שירותי ניקיון מאחת מהן. נערה שכיום היא בת 17 סיפרה בחקירתה כי "האישה שכנעה אותי לעשות את זה. היא אמרה לי: 'כדאי לך, את תקבלי כסף'".

בעקבות מידע שהגיע למשטרה אודות נערות המשודלות לזנות, נחקרו כמה מהן וחשפו בפני החוקרים כי הן וחברותיהן, מאזור מצוקה בדרום תל אביב ומבת ים, מספקות שירותי מין למספר לקוחות קבועים, בתמורה לכסף וטובין. נחקרו מעל ל-35 נערות, שלוש מתוכן עדיין קטינות והשאר בנות 18 כיום. הן גוללו בפני החוקרים פרשה שנמשכה כשנתיים, במהלכה החשודה העיקרית השיגה עבורן לקוחות, בגילאי 21 עד 61, עמם היו הנערות נפגשות במקומות שונים ומביאות אותם על סיפוקם. במשטרה חושדים כי נערות נוספות נפלו קורבן למעשים.

גורם בחקירה אמר שלבד מעדויות הנערות, קיימות ראיות בדמות האזנות לשיחות טלפון וראיות נוספות שקושרות את החשודים למעשים. שניים מתוך שמונה החשודים שנעצרו הלילה שוחררו ואחד שוחרר למעצר בית. המשטרה תבקש להאריך את מעצר החמישה האחרים ב-15 יום בבית משפט השלום תל אביב.

"הנערות מקבלות חיזוק והכרה"

גורמים בחקירה ציינו כי מדובר בנערות מרקע סוציו-אקונומי נמוך, שאינן נמצאות במסגרת לימודים. בשירותי הרווחה בתל אביב ובבת ים לא הופתעו היום מחשיפת תעשיית הזנות של הקטינות בדרום תל אביב. "הן סיפרו שפיתו אותן תוך הבטחות לחיים חדשים, שונים בתכלית מהחיים הנוכחיים שלהן. זה כולל כסף רב, סיגריות ועוד דברים חומריים שאין להן בבית", סיפר לוואלה! חדשות גורם בשירותי הרווחה, שציין כי הפרשה מוכרת להם למעלה משלושה חודשים, אך הם המתינו להנחיות המשטרה באשר למועד שילובם בסיוע לנערות. "הבנות העידו כי כל מה שביקשו זה לצאת מהמצב הקשה שבו היו, וזה מה ששכנע אותן להכנס למקום הזה", הוסיף.

לדברי הגורם, "מדובר בנערות שרובן ככולן מגיעות מבתים הרוסים ואינן מקבלות כל תמיכה בבית". עוד העיד, כי מצבן של הנערות טוב וכי הן משתפות פעולה, מה שמנע את הצורך בהעברתן לפנימיות סגורות ואפשר לטפל בהן בקהילה. "הנערות מטופלות על ידי יחידת הנוער והיחידה לנערות במצוקה בצורה אינטנסיבית, ומקבלות בעיקר חום, חיזוק והכרה במה שעבר, מה שהיה חסר להן מאוד בחודשים האחרונים כשלמעט אחת מהן, אין להן משפחות שיכולות להעניק תמיכה כזו". בשלב זה, הוא הוסיף, מסבירים לבנות מעט על מה שעבר עליהן, תוך "ההבנה שזה לא בסדר להשתמש בגופן תמורת תשלום, והכל בליווי סביב השעון". עוד מבהירים בשירותי הרווחה כי אצל רוב הנערות אין משפחה מעורבת.

רשת ששידלה קטינות לזנות נחשפה בדרום תל אביב

לפניות לכתבות:
מור - mor.shimony@walla.com
דנה - danawp@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully