וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כנופיית הגנבים החזיקה בשלט לכל חניון באזור

6.1.2013 / 10:29

שלושת חברי הכנופיה נעצרו בחניון בקריית אונו, במסגרת חקירה של יחידת אתג"ר של להב 443. במהלך המעצר ניסה אחד מהם לכאורה לדקור בלש במברג. המשטרה תבקש להאריך מעצרם

רכבכם נגנב לאחרונה מחניון באזור השרון? יתכן שנפלתם קורבן ל"כנופיית החניונים", אשר על פי החשד שלושה מחבריה נתפסו הלילה (ראשון) בשעת מעשה על ידי בלשי יחידת אתג"ר של המשטרה, כשהם יוצאים מחניון בקרית אונו. ברשותם נתפסו שלטים אשר על פי החשד שימשו אותם כדי לפתוח את מחסומי הכניסה של החניונים. בעת המעצר ניסו החשודים לדקור את אחד מבלשי היחידה באמצעות מברג וכן ניגחו כלי רכב משטרתיים ואזרחיים. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

יחידת אתג"ר, היחידה הארצית לאיתור גניבת כלי רכב בלהב 433, פועלת על מנת להיאבק בתופעת גניבות הרכב בישראל. היחידה פועלת בכל הארץ, ושמה דגש על פעילויות בתחומי הקו הירוק ושטחי יהודה ושומרון, לרבות שטחי A. בשבועות האחרונים מתנהלת ביחידה, בפיקודו של ניצב משנה גיא ניר, חקירה סמויה נגד כנופיה הפועלת באזור השרון, זאת בעקבות ריבוי תלונות מאזרחים על מכוניות חדישות שנגנבו מתוך חניונים תת קרקעיים בבניינים פרטיים.

על פי החשד, חברי הכנופיה נוהגים להיכנס לחניונים סגורים בעיקר באזור השרון, אשר מספר העוברים והשבים בהם קטן, לפרוץ לתוך המכוניות ולהתניע אותן. כדי לצאת מהחניון הם היו נעזרים בשלט אוניברסלי, אשר פותח את מחסום החניון – ולצאת באין מפריע עם כלי הרכב הגנוב. הרכבים הגנובים מועברים, על פי החשד, לשטחי הרשות הפלסטינית. במשטרה חושדים כי חברי הכנופיה בחרו בקפידה חניונים אשר לא מוצבות בהם מצלמות אבטחה.

במשטרה חושדים כי ישנם חשודים נוספים

הלילה עברה החקירה לשלב הגלוי, כאשר בלשי אתג"ר הציבו מארב לגנבי הרכב דווקא בחניון בקרית אונו, לאחר מידע שהתקבל כי הם נמצאים בו. במהלך הפעילות הבחינו הבלשים בכלי רכב החשוד כגנוב שיוצא מהחניון. הם קראו לנהג לעצור, אך הוא ניסה להימלט. במהלך מנוסתו ניגח הרכב מספר כלי רכב פרטיים וניידות משטרה, עד שלבסוף נעצר ובתוכו שלושת החשודים. במהלך המעצר, כאמור, ניסה אחד מהם לכאורה לדקור את אחד הבלשים באמצעות מברג.

החשודים נלקחו לחקירה במשרדי להב 433 בלוד, ובהמשך היום יובאו לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרם. במשטרה חושדים כי ישנם מספר חשודים נוספים שפעלו יחד עם השלושה, וצפויים מעצרים נוספים. בעקבות המעצר הדגישו ביחידת אתג"ר את החשיבות שברישות החניונים במצלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully