וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע שנות מאסר לסודני שאנס צעירה בתל אביב

גלעד גרוסמן

23.12.2012 / 16:32

בית המשפט שלח את אומוט אדוק בן ה-21 למאסר ממושך אחרי שהודה והורשע באונס של בת 27 בדירה בשכונת התקווה שבתל אביב. הוא הביע התנצלות וביקש להתחשב במצבו ובגילו

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (ראשון) שבע שנות מאסר על אומוט אדוק, עובד זר מסודן בן 21, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון באונס של צעירה, אחרי שפרץ לדירתה בזמן שישנה.

על פי כתב האישום, אדוק, השוהה בארץ כשלוש שנים, פרץ בחודש מאי האחרון לדירתה של אישה בת 27 בשכונת התקווה בתל אביב בשעת ליל. הוא התנפל עליה במטרה לאנוס אותה, ואחרי שזו ניסתה להתנגד למעשיו – הוא תקף אותה פיזית והמשיך לבצע את זממו. בתום האונס הוא נמלט מהדירה, תוך שהוא גונב מהמקום כסף קטן וסכיני מטבח.

בפרקליטות ביקשו מבית המשפט לגזור עליו שמונה שנות מאסר בשל חומרת המקרה. בדיון אמרה התובעת כי יש צורך להעביר מסר מרתיע לעובדים זרים, בשל התגברות תופעת האלימות בקרבם. מנגד, ציינה כי שהפרקליטות לא הצליחה ליצור קשר עם הנאנסת, שלא גילתה עניין רב במשפט.

"מתגעגע להוריו" שגורשו מישראל

פרקליטו של הנאשם ביקש להתחשב בגילו הצעיר, בתלאות שעבר בדרך לישראל ובקשיים הרבים בהם נתקל מאז הגיע לישראל – ובכללם גם העובדה שבני משפחתו גורשו. אדוק עצמו הביע התנצלות והוסיף שהוא "מתגעגע להוריו". כאמור, לבסוף החליט בית המשפט לגזור עליו עונש על שבע שנים מאסר בפועל.

רק לפני שבוע הוגש כתב אישום במקרה אחר בו היה מעורב עובד זר בתקיפה מינית, אז הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע אישום נגד אזרח אריתריאה בגין אונס נערה בת 17 שהתגוררה עמו באילת. מכתב האישום עלה כי באמצע חודש אוקטובר האחרון קרא החשוד לנערה בעת שהיה עירום בחדרו ואנס אותה באכזריות ובאיומי סכין. עוד עלה כי לאחר מכן איים איים עליה הנאשם לבל תספר על כך לאחיה, שהתגורר עם השניים באותה דירה, אך לא היה בבית בשעת המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully