וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הימין מתחזק, העבודה ולפיד נחלשים

לפי סקר מכון "דיאלוג", הליכוד ביתנו זוכה ב-39 מנדטים - עלייה של שני מנדטים לעומת הסקר הקודם. העבודה מקבלת 17 מנדטים, ו"יש עתיד" - 6. 81% סבורים שנתניהו יישאר רה"מ

71 מנדטים לגוש הימין-חרדים ו-49 לגוש השמאל-מרכז: כך עולה מסקר שפורסם הבוקר (שני) ב"הארץ" ונערך על ידי מכון "דיאלוג" בפיקוח פרופ' קמיל פוקס. לפי הסקר, 81% מהנשאלים סבורים שראש הממשלה בנימין נתניהו יכהן כראש הממשלה גם אחרי הבחירות. נוסף על כך, רשימת הליכוד ביתנו זוכה ב-39 מנדטים - עלייה של שני מנדטים בהשוואה לסקר האחרון שנערך על יד המכון ופורסם בערוץ 10 ביום רביעי שעבר.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי תוצאות הסקר, המפלגה השנייה בגודלה היא העבודה בראשות שלי יחימוביץ', שזוכה ל-17 מנדטים – שלושה מנדטים פחות מהסקר הקודם. מנתוני הסקר עולה כי המפלגה השלישית בגודלה היא ש"ס בראשות אלי ישי ואריה דרעי, שמגדילה את כוחה ומגיעה ל-12 מנדטים, לעומת עשרה מנדטים שניבא לה סקר ערוץ 10. מיד לאחר מכן מגיעה הרשימה המאוחדת של מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי, השומרת על כוחה עם 11 מנדטים.

מפת הסקרים בחודשים האחרונים

מפלגת "התנועה" הצעירה בראשות ציפי לבני, שומרת גם היא על כוחה ביחס לסקר הקודם, וגם בסקר הנוכחי היא זוכה לתשעה מנדטים. זאת למרות הצטרפות עמיר פרץ ל"תנועה". מפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד ממשיכה לדשדש, עם שישה מנדטים בלבד שהסקר מנבא לה, בהשוואה לשישה בסקר הקודם. גם מפלגת יהדות התורה של יעקב ליצמן זוכה למספר זהה של מנדטים.

לפי תוצאות הסקר, מפלגת מרצ תצליח להכניס לכנסת ה-19 שלושה חברים (ירידה מארבעה מנדטים שניבא לה הסקר הקודם), וכך גם מפלגת "עם שלם" בראשות הרב חיים אמסלם. מפלגת רע"מ-תע"ל מקבלת חמישה מנדטים, חד"ש ארבעה מנדטים, ומפלגת בל"ד זוכה בשלושה מנדטים. לפי הסקר, קדימה זוכה בשני מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully