וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד המזעזע: אדם נדחף אל הפסים בלב מנהטן

קי סוק האן בן ה-58 נדחף אל מותו לאחר שהתעמת עם חסר בית שהשתולל בתחנת הרכבת התחתית. רגעי האימה תועדו במצלמתו של עובר אורח והעלו את השאלה הקשה - מדוע צילם ולא סייע?

צילום: רויטרס, סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

כשצופים בתמונה שכיסתה אתמול (שלישי) את שער הניו יורק פוסט כולו, קשה להישאר אדישים. מן הצד האחד קטר הרכבת התחתית הדוהר ומנגד, הנוסע שנדחף אל הפסים ומנסה להיחלץ, שניות לפני שנדרס למוות. התקרית המצמררת אירעה בצהרי יום שני בלב מנהטן.

תיעוד: נדחף אל מותו לעבר פסי הרכבת. רויטרס
שער הניו יורק פוסט, אתמול/רויטרס

האיש, קי סוק האן, תושב קווינס בן 58, המתין בתחנת הרכבת, כשהבחין בנאאם דיוויס, חסר בית כבן שלושים, המטריד ומקלל את העוברים והשבים. עדי ראייה סיפרו כי האן בסך הכל ניסה להרגיע את דיוויס, אך בין השניים התפתח עימות מילולי חריף, אותו תיעד אחד הנוסעים. דייויס חשוד כי דחף את האן אל הפסים ואף חזה בו מנסה לחלץ את עצמו במשך למעלה מדקה, עד שפגעה בו הרכבת.

דיוויס, המעורער בנפשו, הודה אמנם במעשה, אך בארצות הברית מדברים בעיקר על דבר אחד - מדוע אותו צלם העדיף להנציח את האירוע, במקום לסייע להאן. הצלם, עומר עבאסי, טען בראיונות לכלי התקשורת כי כלל לא ניסה לצלם את המתרחש ומטרתו היחידה הייתה לסמן לנהג הקטר להאט את מהירות הנסיעה, באמצעות הבזקי הפלאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully