וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לוחץ על מרידור לעמוד בראש עצמאות - ללא הצלחה

פנחס וולף

4.12.2012 / 22:06

לאחר סקר שחזה למרידור והעצמאות כעשרה מנדטים, הפעיל יו"ר המפלגה הפורש, יחד עם עינת וילף, לחצים רבים על השר שלא נכנס לרשימת הליכוד. דוברו של מרידור הגיב בביטול

ניסיונות חיזור אחרונים במפלגות לקראת התאריך האחרון להגשת הרשימות, בעוד 48 שעות: בימים האחרונים, מאז שיו"ר עצמאות אהוד ברק החליט לזנוח את נאמניו במפלגה ולפרוש מהחיים הפוליטיים, הוא ויו"ר הסיעה, חברת הכנסת עינת וילף, הפעילו מכבש לחצים כבד על השר דן מרידור - שלא הצליח להיבחר במקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת - כדי שיעמוד בראש המפלגה. עם זאת, יועץ התקשורת של מרידור, מוטי אוחנה, אמר לוואלה! חדשות כי הדבר לא יקרה. "השר מרידור לא ירוץ בבחירות הקרובות בשום מפלגה אחרת", מסר.

לטענת וילף, סקר של רפי סמית שהזמינה מפלגת עצמאות הראה שפוטנציאל המנדטים של המפלגה, אם יעמוד מרידור בראשה, יכול להגיע ל - 10-11 מנדטים, בעוד שפוטנציאל המנדטים של "התנועה" בראשות ציפי לבני עומד, באותו סקר, על 6-7 מנדטים בלבד. "אנחנו מפעילים עליו מכבש לחצים לא פשוט, גם שר הביטחון וגם אני", היא אמרה והסבירה: "אין מה לעשות – הנתונים טובים מדי מכדי לוותר וההתאמה איתו טובה מדי. מסתבר שמזהים אותנו יותר עם הזרם של הציונים -ליברליים של הליכוד, או לחילופין האגף הניצי של מפלגת העבודה, ולא כמי שמחפשים להפיל את נתניהו אלא מי שמחפשים להיות לצדו כגורם מתון, ליברלי, חילוני".

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אלא שכאמור התשובה של מרידור היא שלילית, וכעת ארבעת הח"כים יצטרכו לקבל החלטה. "יהיה בכך לדעתי הפסד עמוק והיעלמות של גורם משמעותי שהיה יכול לשמש כגורם מתון ואחראי בקואליציה עתידית", כתבה וילף בדף הפייסבוק שלה. "בשלב זה אני ממשיכה לנסות". אלא שכאמור התשובה של מרידור היא שלילית, וכעת ארבעת הח"כים יצטרכו לקבל החלטה. "יהיה בכך לדעתי הפסד עמוק והיעלמות של גורם משמעותי שהיה יכול לשמש כגורם מתון ואחראי בקואליציה עתידית", כתבה וילף בדף הפייסבוק שלה. "בשלב זה אני ממשיכה לנסות. בשלב זה דן נוטה לפרוש בכלל מהחיים הפוליטיים אך יהיה בכך לדעתי הפסד עמוק והיעלמות של גורם משמעותי שהיה יכול לשמש כגורם מתון ואחראי בקואליציה עתידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully