וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תייר סימם צעירה, תקף אותה מינית ושדד חפציה

23.11.2012 / 12:31

החשוד נעצר בנמל התעופה בן גוריון בעת שניסה לעלות על מטוס בחזרה לצרפת. הצעירה סיפרה כי הכירה אותו במהלך טיסה וחלקה עימו חדר במלון בתל אביב, שם לפי החשד בוצעו המעשים

תייר צרפתי בן 21 נעצר אתמול (חמישי) בשדה התעופה בן גוריון, בחשד שסימם ושדד צעירה בת 22 שהכיר בטיסה מצרפת. על פי עדותה, השניים חלקו חדר מלון בתל אביב, שם הציע לה החשוד כדור שינה ולמחרת בבוקר התעוררה כשהיא עירומה. במשטרה חודשים כי הצעיר ביצע בה עבירת מין, והוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

הצעירה הגיעה מצרפת לישראל כדי לבצע עלייה וללמוד באולפנה. בטיסה לארץ בשבוע שעבר היא הכירה את הצעיר, שהגיע לדבריו לישראל כדי לטייל. השניים החליטו לקחת יחד מלון, שם סיפרה הצעירה לחשוד כי היא סובלת מנדודי שינה. הוא הציעה לה כדור שהיה ברשותו, שלדבריו יסייע לה להירדם.

על פי עדותה, היא התעוררה מוקדם בבוקר כשהיא עירומה. הצעיר הצרפתי לא היה בחדר וכמה מחפציה היו חסרים, ביניהם מכשיר אייפון, אייפד וכרטיס אשראי. הצעירה המבוהלת ירדה ללובי, שם גילתה שהצעיר מחק את פרטיו מרישומי המלון.

לשוטרי תחנת לב תל אביב שהזעיקה למקום העבירה הצעירה את פרטי החשוד, כפי שמסר לה. הצעירה אף עברה בדיקת אונס, אך התוצאות לא הצביעו על כך שהשניים קיימו יחסי מין. המשטרה העבירה את הפרטים לביקורת הגבולות של נמל התעופה, ואתמול, בעת שניסה לעלות לטיסה חזרה לצרפת, נעצר החשוד וברשותו נתפסו חפציה של המתלוננת. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, שם הכחיש כי אנס את הצעירה או ביצע בה עבירת מין כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully