וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם מכחיש טענות לאי סדרים: "עם שלם נקראת למעשה אחיעזר"

13.11.2012 / 23:56

לפי דיווח בערוץ 10, המפלגה לא הגישה דו"חות על תרומות למבקר המדינה, כפי שנדרש בחוק. אולם אמסלם הפתיע בתגובה וטען כי למעשה, עם שלם מבוססת על מפלגת מדף אחרת

חיים אמסלם, העומד בראש המפלגה החרדית החדשה "עם שלם", הכחיש הערב (שלישי) את הדיווח שהציג מוקדם יותר רביב דרוקר בערוץ 10, לפיו המפלגה לא הגישה דו"חות על תרומות למבקר המדינה – כנדרש בחוק, ולכן לא תוכל להתמודד בבחירות לכנסת ה-19.

מתגובתו של אמסלם עולה כי מפלגת עם שלם כלל לא רשומה ברשם המפלגות בשם זה, אלא תחת שם המפלגה "אחיעזר". לדבריו, מדובר במפלגת מדף אשר הוקמה בעבר על ידי הרב מרדכי אליהו, "ומטרותיה זהות למטרות עם-שלם". בראיון ל"בחדרי חרדים" טען אמסלם גם כי "כדי לחסוך את הפרוצדורה - זו המפלגה שנבחרה ואין עם כך שום בעיה חוקית לרוץ".

במפלגה שללו מכל וכל את הטענות בנוגע לאי סדרים בדיווח על תרומות. "לא התקבלו כל תרומות והמפלגה מתנהלת על פי חוק בליווי משפטי צמוד של ד?ר אביעד הכהן", נמסר, "הוצאות המפלגה עד כה (בשבועיים האחרונים) מומנו באמצעות ערבויות אישיות של הרב חיים אמסלם".

מאז הודיע אמסלם על ריצה עצמאית בכנסת מתחזקת מפלגתו אט אט בסקרים. על פי סקר של מכון "מאגר מוחות" אשר פורסם ביום חמישי האחרון, מפלגתו של אמסלם עוברת את אחוז החסימה ועומדת על שלושה מנדטים, ואילו על פי סקר שונה שיצא בשבוע שעבר, מקבלת המפלגה ארבעה מנדטים.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - בוואלה! חדשות 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully