וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 600 נחשי קוברה מוברחים נתפסו בתאילנד

בעקבות מידע מודיעיני על ניסיון ההברחה, איתרו רשויות המכס במדינה את המשלוח הקטלני דרומית לבנגקוק. המבריחים תכננו למכור אותם בלאוס כמזון ולייצור תרופות מסורתיות

רשויות המכס בתאילנד לכדו 600 נחשי קוברה קטלניים שהוברחו ממלזיה השכנה ברכב שעצר בנקודת ביקורת במחוז פראנבורי, 230 קילומטרים דרומית לבנגקוק הבירה. רשת "סקיי ניוז" דיווחה היום (שלישי) כי מאות הנחשים הוסתרו ב-100 ארגזים, וככל הנראה המבריחים ניסו להעביר את המשלוח הקטלני ללאוס כדי למכור אותם לתעשיית המזון וכן כדי שישמשו להפקת תרופות מסורתיות. חלק מהנחשים לא שרד את המסע חוצה הארצות ומת.

צפו בדיווח על לכידת הנחשים

לרשויות המכס בתאילנד נודע כי המבריחים צפויים לחצות את המדינה דרך פראנבורי, ואנשיה הציבו מומחה בנקודת הביקורת כדי שיאתר את המשלוח. כאשר התגלו הנחשים המוברחים, אנשי המכס עצרו את נהג הרכב והעבירו אותו לידי מחלקת שימור חיות הבר במדינה. "לכדנו הרבה נחשים", אמרה ראש רשות המכס בתאילנד והוסיפה כי החקירה נגד המבריחים התנהלה במשך כשנה על ידי אנשיה משרדה. לדברי גורמים ברשות המכס, עבור הברחת הזוחלים קיבלו המבריחים 500 אלף בהט (65 אלף שקלים). הנחשים ששרדו את ניסיון ההברחה ישוחררו לטבע. מדי שנה מוברחות דרך תאילנד ליעדים שונים בעולם אלפי חיות בר מוגנות. בחודש מאי השנה נתפס משלוח של 4,300 נחשי קוברה. כמו כן אותרו משלוחים של נמרים ויונקים מסוג פנגולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully