וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בדרום: צעירה מתה מדימום במהלך ההריון

רמי שני

4.11.2012 / 21:51

בת 26 פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא בשבוע ה-30 להריונה. הרופאים נאבקו על חייה, אולם היא מתה מהדימום שמקורו עדיין נבדק. העובר חולץ והועבר לפגיה

טרגדיה בדרום: אישה הרה, שהגיעה היום (ראשון) לבית החולים סורוקה בבאר שבע, מתה לאחר שהוצא מרחמה עובר בן 30 שבועות. התינוקת, שנולדה במשקל נמוך מאוד, הועברה לטיפול בפגיה בבית החולים. מבדיקה ראשונית שנערכה בסורוקה עולה, כי האישה הייתה בהריון בסיכון גבוה.

מדובר בתושבת הפזורה הבדואית, בת 26, שהגיעה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מדימומים רבים. היא הועברה במהירות לחדר הניתוח, שם בוצע בה ניתוח קיסרי להוצאת העובר. הרופאים המשיכו להילחם על חייה, אך בשלב מסוים קרסו מערכות גופה. היא הועברה במהירות לחדר טיפול נמרץ, שם המשיכו הרופאים לנסות לבצע בה פעולות ריפוי ממושכות, אולם לאחר זמן לא רב, הם נאלצו לקבוע את מותה.

גורמי רפואה בבית החולים מעריכים, כי היא סבלה מבעיה גניקולוגית ובשל כך הגיעה למצב של חוסר תפקוד מערכות בגופה וכתוצאה מכך לדימום הקטלני. דיווח על האירוע הועבר למשרד הבריאות ונפתחה חקירה משותפת ביחד עם צוות בית החולים כדי לקבוע את נסיבות מותה של האישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully