וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב ושני בניו התעללו מינית באחיות הקטנות

רמי שני

1.11.2012 / 21:42

אב ושני בניו חשודים שהתעללו מינית במשך שנים בשתי האחיות הצעירות, בנות 10 ו-14. הילדות התקשרו למשטרה, שחילצה אותן תוך עימות עם האח, שאיים בסכין קצבים. האב טרם אותר

שני אחים, תושבי הדרום, נעצרו אתמול (רביעי) בחשד שניצלו מינית את אחיותיהם הצעירות, בנות 10 ו-14, יחד עם אביהם. האחיות התקשרו אתמול למשטרה ודיווחו על המעשים. שוטרים שהגיעו לבית המשפחה חילצו את הילדות בתום עימות שלווה באיומי סכין מצד אחד האחים. שני האחים, כאמור, נעצרו, וכעת כוחות המשטרה בנגב מחפשים אחר האב.

בחקירתן אמש סיפרו האחיות כי כבר שנים שהן סובלות מהתעללות מינית, גופנית ונפשית מצד אביהן ואחיהן הבוגרים. לאחר ששמעו שתחנת משטרה הוקמה ביישוב שהו הן גרות, הן החליטו להתקשר ולדווח על המעשים. כשהגיע צוות המשטרה אל בית המשפחה, הסתתרו הילדות בקומה השלישית, מחשש שאחיהן המתעללים ינסו למנוע מהן לספר על המעשים שבהם הם נחשדים.

כשראו את השוטרים, נופפו להן הבנות בידיהן. השוטרים הצליחו לעלות אל הילדות הנסערות מבלי שהדבר התגלה לבני הבית. בתשאול הראשוני סיפרה האחות בת ה-14 כי היא ואחותה הצעירה נתונות להתעללות ממושכת הכוללת אונס, התעללות מינית, תקיפה פיזית והתעללות נפשית מצד אביה ושני אחיה הבוגרים, בני 19 ו-21. עוד סיפרה כי במשך שנים פחדה ולא ידעה למי לפנות.

דקות לאחר מכן הגיע אחד האחים, ובנוכחות השוטרים איים על הבנות ודרש מהן "לסתום את הפה". השוטרים הוציאו את החשוד מהחדר, ובמקביל המשיכו לדובב את הילדה. בלשים שנקראו למקום הצליחו להוציא את הבנות מהבית בבטחה. בשלב זה, חזר האח אל החדר ואיים על השוטרים שאם לא ייצאו מהבית, "הם ישלמו ביוקר". אחר כך הוא ירד לקומה התחתונה, כשאחד השוטרים יורד בעקבותיו. האח נכנס למטבח והרים סכין קצבים שהייתה מונחת על השיש, רץ לעבר השוטר וניסה לדקור אותו. בתגובה שלף השוטר את אקדחו, ובכך גרם לו לעזוב את הסכין.

במהלך המעצר הגיעו למקום בני משפחה נוספים שהחלו לעורר מהומה, בניסיון לסכל את הוצאת הבנות מהבית. האחיות הועברו למשטרת העיירות, ובהמשך לטיפול גורמי רווחה. שני האחים נעצרו, ובכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרם עוד הערב. אב המשפחה לא אותר וכעת נעשים מאמצים להביא למעצרו. המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully